úterý, června 02, 2015

Nejen letní pomocníci - Tipy na nákup

Léto už je skoro tady, takže v obchodech začínám pokukávat po nějakých letních vychytávkách.
A právě dnes mám pro vás dva tipy na malé pomocníky, kteří se vám budou hodit nejen v letních dnech.

1. Plastové formy na nanuky



Domácí zmrzku miluju. Na blogu jste mohli vidět už dva recepty - na banánovou a jahodovou.
Je fajn mít zmrzku takhle připravenou dopředu a jen ji vytáhnout z mrazáku, když vás chytne mlsná.
Tyhle formy jsem koupila v Tescu za nějakých 70 korun. Rozhodně fajn koupě a na léto jak dělané.
S domácím nanukem takhle můžete vyrazit i ven:)



2.Láhev Aqua Licious



To, že je pitný režim důležitý, určitě všichni víte. Já s sebou musím vodu nosit neustále ale občas se mi stane, že jdu ven jen na chvilku a nechce se mi tahat petka, která zabere půlku kabelky, takže jdu bez vody. Když se ale nečekaně zdržím, začnu být nervozní, protože se musím napít. Dávat pořád peníze za obyčejnou vodu, kterou si můžu natočit doma z kohoutku, se mi ale nechce. A to, že je kupování plastových lahví neekologické je věc druhá:))
Takže když jsem nedávno objevila v Luxoru tyhle láhve, řekla jsem si, že jsou vytvořené přímo pro mě!:)
Jsou z trvanlivého plastu, na x použití a když vodu vypijete, jednoduše láhev "zmáčknete" a ta vám tak v kabelce zabere minimum místa. Má i skvělou karabinu, za kterou si ji můžete k tašce nebo batohu připnout. V nabídce je spousta různých designů, takže si určitě vyberete (nesnáším rozhodování, takže to byl pro mě celkem boj:)) )
Láhev stojí 149 korun, má obsah 480 ml a přežije i v myčce nebo v mrazáku:)



 A jaké letní-neletní vychytávky jste v poslední době objevili vy?:)

3 komentáře:

  1. Ďakujem za super radu :) tá fľaša sa mi naozaj veľmi páči len kúpila si ju v Luxore ? to tu asi ani nemáme :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, na Václaváku. Ale dá se sehnat i na netu, třeba tady http://www.thebeanpeopleshop.cz/aqua-licious-2 :)

      Vymazat
    2. Flase Aqua licious kupite aj na Slovensku, zatial vo vybranych predajniach Panta Rhei, v predajniach Vnimave hracky, v predajni Woow toys, Hravy svet alebo online u nas.

      Vymazat