úterý, května 19, 2015

Raw borůvkový džem

Kvalitní džem bez přidaného cukru s velkým podílem ovoce si jednou za čas ráda dám. Top jsou pro mě francouzské džemy od St. Dalfour. Nejradši mám právě borůvkový.
Co si budeme povídat, ovoce v těchto dobrotách ale díky zavaření trácí veškeré své vitamíny.

Jsem si jistá, že tento rychlý a zdravý recept bez vaření, si ve vaší kuchyni svoje místo určitě najde. Díky spojení chia semínkek, která naboptnájí, získá ovocná směs tu správnou džemovitou konzistenci a klasický zavařený džem si můžete nechat na zimu, až bude po sezóně:))

Můžete použít jakékoliv bobulovité ovoce, já se dnes rozhodla pro kanadské borůvky:)
Recept je dělaný na 1 porci, kterou ihned spotřebujete. Pokud chcete udělat džemu více, jednoduše přidejte na množství ingrediencí.



Budete potřebovat

1 hrstku kanadských borůvek
1/2 - 1 lžičku (dle chuti) agavé sirupu nebo jiného sladidla
1 lžičku chia semínek
špetku skořice

Co teď

Borůvky zasypte chia semínky a pořádně rozmačkejte vidličkou, přidejte špetku skořice a agavé. Vše pořádně promíchejte a minutku, dvě počkejte, až semínka začnou boptnat a směs se začne spojovat.
Můžete namazat třeba na kousek pečiva (jako já) a zasypat mandlovými lupínky:)
Dobrou chuť!








Žádné komentáře:

Okomentovat