sobota, května 30, 2015

Nejlepší jahodová zmrzlina!

Před pár dny jsem si koupila v akci jahody, chuťově žádná sláva, tak jsem je šoupla do mrazáku na horší časy.
Domácí zmrzku si dělám běžně z banánu, ale napadlo mě udělat menší upgrade a zkusit právě jahody. Na rozdíl od té kupované je ta moje 100% z ovoce a bez cukru.
Tak si pojďte dát jeden velký kopec jahodové!:)



Budete potřebovat

1 velký banán (zralý)
hrst jahod (cca 10 kousků)
"kapku" = cca 30 ml sójového mléka (nemusíte)

Co teď

Ovoce dejte zmrazit asi na 5 hodin, já měla přes noc ale bude stačit i méně.  Potom ho rozmixujte
v mixéru. Protože jsem měla ovoce v mrazáku dost dlouho a nechtěla jsem mixér úplně zavařit, napadlo mě dát tam i trošku sójového mléka. Těžko říct, jestli to pomohlo, každopádně zmrzka byla výborná!:)
Můžete ještě posypat třeba oříšky nebo kokosem (já zvolila plátky mandlí).
Dobrou chuť!:)



3 komentáře:

  1. Mňamka, kdybych nebyla nemocná, tak bych si to hned udělala :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bolavý krk je zmrzka nejlepší lék :))

      Vymazat