sobota, dubna 04, 2015

Sobotní farmářské trhy na Náplavce


Kdybych měla popsat moje ideální sobotní dopoledne, bylo by to asi takhle:
Vstát kolem 7 hodiny, posnídat nejoblibenější ovesnou kaši s burákovým máslem, a jít se projít na Náplavku, kde každou sobotu od 8 hodin ráno začínají farmářské trhy. Nakoupit, přijít domů, protáhnout a zahřát se u jógy a potom z těch farmářských dobrot přichystat nějaký oběd:)

Dnes ráno venku sice pěkná zíma, ale i tak mě to neodradilo.
Není nad to se na čerstvém vzduchu kochat těmi krásami, které tam jsou. Kdy člověk neví, ke kterému stánku dřív.
Díky bohu nejde platit kartou, jinak by moje peněženka hoodně zaplakala:))

Pro ukázku, co jsem do "košíku" hodila tento víkend.



Kadeřávek - už hrozně dlouho jsem tento druh kapusty chtěla vyzkoušet. V obchodech jsem se po kadeřávku naháněla marně. Náplavka nezklamala a hned 2 kousky putovaly se mnou domů:)
Jablka - věděli jste že jablka jsou v žebříčku nejvíce chemicky kontaminovaného ovoce hned na prvním místě? No, budu doufat, že tady tyhle z trhů jich toho v sobě tolik mít nebudou :)
Mrkev - trošku toho betakarotenu před létem:)) Mrkev miluju, ale ta z obchodu mi příjde kolikrát bez chutě..
Červená cibule - spolu s šalotkou moje nejobliběnější. Naučila jsem se ji používat místo klasické bílé. Není tak silná a hodí se i do salátů.
Červená řepa - Tu můžu skoro se vším. Jak do salátu, samotnou, nebo třeba do smoothie :)
Pažitka - Skvělá bylinka, která není nějak náročná pro údržbu. Mě zdechne odejde skoro všechno. Od bazalky až po orchidej.
Miska z dílny Cyrila Hančla - tak z té mám jednoznačně největší radost! Sice stála 300,- ale nelituju. Na ranní kašičky, obědy, večeře a prostě všechno - ideální:)). Podobnou keramickou misku jsem už dlouho sháněla. Jsem prostě hrnkový a miskový maniak.
Jejich výrobky můžu určitě doporučit. Mrkněte na webové stránky tady . Na Náplavce  bývají jednou do měsíce.





A co Vy? Taky chodíte nakupovat na farmářské trhy?:)

2 komentáře:

  1. S těmi jablky mě ani neštvi, jím každý den tak 3 celý život a kupuju ty nejlevnější v supermarketu :-D Ale chuťově jsou výborné no... obzvlášť ty z Lidlu :-) Na trhy moc nechodím, když už, tak tam kupuju sadbu na vlastní zahrádku a pěstuju celé léto svou zeleninu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no i mě to moc nepotěšilo, když jsem se to dozvěděla:D Taky jsem jablkový závislák :))
      A vlastní zahrádku závidím ! Jednou bych chtěla nějakou menší mít:)

      Vymazat