středa, dubna 22, 2015

Oříškový chia pudink s banánem

Chia semínka jsou na mém každodenním kulinářském repertoáru:)) Ze všech superfoods je mám asi nejradši. Obsahují spoustu vitamínů, vlákniny, omega 3 a antioxidantů.
Nejradši je sypu do kaše, smoothie a nebo právě do oříškového mléka, ve kterém krásně naboptnají, zhoustnou a vytvoří se "pudink".





Na 1 porci potřebujete:

1/2 skleničky oříškového mléka (já použila slunečnicové, recept tady)
1 menší banán
1 lžíce chia semínek
1 lžička datlového sirupu/nebo jiného sladidla
oříšky a sušené ovoce dle libosti (já použila datle,kešu, plátky mandlí, slunečnicová semínka a kokos)

Co teď:

Chia nasypte do mléka a pořádně zamíchejte. Dejde do ledničky asi na 3 hodinky naboptnat. Doporučuju cca po 15-20 min promíchat, protože mají tendenci se k sobě lepit a dělat "hrudky".

Před podáváním naskládejte nakrájený banán a posypte oříšky, sušeným ovocem a přelijte sirupem.

Enjoy!:)




Žádné komentáře:

Okomentovat