čtvrtek, dubna 09, 2015

Nákup v Country life a DM

Ahoj všem,

dnes mám pro vás pár tipů na věci, které stojí za to hodit při nákupu do košíku:)

Začnu drogerií DM, kde pravidelně beru svoje 2 favority.

Konopný protein

Skvěle se hodí do různých smoothie a domácích tyčinek. Samotný rozmíchaný ve vodě mi nechutná, možná v nějakém oříškovém mléce může být fajn. Pokud chcete kvalitní rostlinný protein, tento můžu za sebe rozhodně doporučit. Je BIO a taky RAW :)

 

Kokosový olej

Tento kokosový olej je u mě společně s tím od Saloos na 1. místě. Více + má díky výhodnější cenně v porovnání s balením.
Používám ho denně a tohle je už moje asi 10. balení. Skvělý pomocník v kuchyni i v kosmetice.
V DM ho seženete v akci do 200,-. Já ho koupila před pár dny v akci za 172,- :) Balení je opravdu velké (300 ml). Je lisovaný za studena, na rozdíl od toho bez vůně, který Purity Vision také prodává.


Do Country life chodím pravidelně několikrát do měsíce.
Nejčastější chodím do toho v Melantrichově ululici. Občas zajdu i do Vodičkovy, když už jsem na tom Václaváku, ale příjde mi, že je tam menší výběr. Rozhodně největší sortiment má Country life na Dejvické, kde jsem se i tentokrát rozšoupla:)

Arašídové a mandlové míslo od Nutspread

Tohle je moje 1. arašídové máslo se 100% obsahem arašídů. Běžně si kupuji to v M&S, které jich má 80 % a stojí kolem 69,-. Chtěla jsem ale ochutnat to "pravé". Na rozdíl od toho z M&S je dost tekuté, což může možná někomu vadit, a taky není tak sladké, jelikož není přislazované. Dávám si ho do ranní kaše, kterou si stejně ještě doslazuju agávovým sirupem. 250 g koupíte za 87,-


Druhým favoritem je mandlové máslo. Taky 100 %. Tohle je moje 2. mandlové máslo. Tohle mandlové máslo je opravdu výýborné. Nejraději ho mám v kombinaci se skořicí posypaným jablkem a banánem.Mňam! Moje 1. mandlové máslo bylo od značky Sun&Seed. Nevidím v nich rozdíl. Máslo od Nutspread stálo 189,- a od Sun & Seed to bylo tuším tak nějak podobně, možná trošku víc. Oba jsou s neoloupaných a nepražených mandli, tzn. raw :)


Tofu pomazánka

Ze všech tofu pomazánek mám nejradši asi tady tuhle bylinkovou. Dávám si ji jak na krekry, tak i do těstovin nebo jen tak se zeleninou. Otevřená vydrží celkem dlouho, i když píší, že se má rychle spotřebovat O:-) Obsahuje pouze tofu, vodu, řepkový olej, pohanku, bylinky, koření a sůl. 100g koupíte za 19,-


Lahůdkové droždí

Než jsem se dala na rostlinnou stravu, vůbec jsem netušila jak takové lahůdkové droždí vypadá a chutná. Myslela jsem, že to bude něco podobného jako klasické kvasnice v kostce...jen trochu lahodnější?:D Vůbec...Lahůdkové droždí není určené ke kynutí, protože není aktivní (tzv. inaktivované) a chutově je to opravdu úplně neco jiného. Baví mě objevovat stále nové věci a tohle je fakt zázrak hlavně pro ty, kteří milují sýry. Chutná mi trochu jako parmazán??:D Takže na těstoviny nebo do salátů jako dělaný! :) Je bohatý na vitamín B1,B2 a B3 + má vysoký obsah bílkovin (41g bílkovin na 100g). Koupíte jej za 49,-


Kapustové karbenátky 

Uznávám, že to nevypadá zrovna 2x hezky ale nesuď knihu podle obalu:)) Tyto "karbenátky" jsou opravdu moc dobré. Obsahují pouze kapustu, vločky, vodu a koření. Pořád si říkám, jak to musí být na výrobu jednoduché a že si je udělám doma sama, ale stejně si je do toho košíku vždycky hodím:)) No nekup to, za 25,-. Mají strašně zajímavé koření, jen bohužel ve složení napsané není:/


Hummus - cizrnnová pomazánka

Hummus není humus:))  Sice je to další věc, kterou si můžu udělat doma sama, ale koupila jsem si špatné tahini (resp. z neloupaných semínek a je na mě moc hořké), tak jsem se rozhodla nechat domácí výrobu na jindy a hummus si jednoduše koupit. Je skvělý do salátů, na pečivo, s čímkoliv . Tady tento obsahuje pouze cizrnnu, tahini, extra pan. olivový olej, citrónovou šťávu, koření a prý i špetku lásky:)Je bez glutamátů, konzervačních látek a jiných.......Za 35,- Více info kdyžtak tady


Kardamon

S tímto kořením se nejčastěji setkáte v indické kuchyni. Já ho měla poprvé v masale v jedné oblíbené pražské čajovně. Koupila jsem si ho ho zpestření ranní ovesné kaše, kde je opravdu výborný. Hodí se ale třeba i do kávy. Prodává se jak v celku, tak namletý. Za 49,-


Sójové mléko - Soja so lecker

Sójové mléko u mě neuvidíte moc často. Měla jsem ho jen 1x v životě. Bylo to jedno z DM a moc mi nezachutnalo. Spíše si doma dělám oříšková mléka, ale už jen byla přeoříškovaná, tak jsem se rozhodla dát sójovému mléku ještě jednu šanci. Jen tak pro zpestření. No, v porovnáním s tím z DM je možná o něco lepší, každopádně tam tu sóju prostře cítím a v kávě mi to vadí. Jinak všude jinam určitě můžu doporučit (kaše, musli, smoothie atd). Cena dobrá  39,-/litr. Běžně se sójové mléko pohybuje kolem 45 korun. Co tady u tohoto můžu jednoznačně vyzdvihnout je to, že je bio, neobsahuje cukr, olej a fosforečnany, jako v poslední době blogersky vychvalované Alpro.......


Tak to bylo pro dnes z mého nákupního seznamu všechno:)
Znáte nebo kupuje některý z těchto výrobků? 

2 komentáře:

  1. za tieto typy som vdacna :-) a ten kardamon do kavy ako?cely ci si to sama melies?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost:)
      Já si dělám kávu ve french pressu, takže ho tam dávám celý (vyloupnutý, jen zrníčka) a pak se mi s kávou scedí. Jinak bych ho dala namletý:)

      Vymazat