středa, dubna 29, 2015

Lehký salát s hummusem

Tohle jídlo jsem si oblíbila hlavně k večeři, když dojdu po práci domů a nechce se mi moc dlouho chystat s nějakým jídlem.
Hummus si můžete vyrobit sami, já použila tentokrát kupovaný, protože jsem ho měla zrovna v ledničce. V poslední době ho používám dost často. Ať už na pečivo, nebo právě do salátů.


Potřebujete:

Směs salátů (používám většinou fitness mix z Tesca)
1 lžíci hummusu + trochu vody
Směs semínek a oříšků (já použila dýňové, slunečnicové a plátky mandlí)
Trochu šťávy z citrónu
Kukuřičné chlebíčky (Cornies)

Co teď?

Lžíci hummusu smíchejte s trochou vody tak, aby vznikl ridší dresing. Potom jej promíchejte se salátem, posypte semínky a lehce zakápněte citrónem.
Doporučuju podávat s kukuřičnými chlebíčky, které ještě pomažu hummusem.

Dobrou chuť!:)








Žádné komentáře:

Okomentovat