čtvrtek, března 26, 2015

Raw sezamovo-lněné placky

Raw placky jsem měla poprvé v Secret of raw a strašně mi zachutnaly. Po raw produktech vždycky koukám i ve zdravé výživě, ale kvůli vyšší ceně si něco málokdy vezmu. Spíše se pokouším v domácích podmínkách o něco podobného, nebo třeba i lepšího.
Raw placky seženete běžně ve zdravé výživě a jejich cena se pohybuje cca od 59 kč nahoru.
Podle složení těchto placek jsem si říkala, že postup na výrobu určitě nebude nic složitého. Ano, věšinou na tyto placky potřebujete sušičku na ovoce, ale já to obešla a využila náš super výkoný přímotop, kterýž když zapnete, tak můžete za 5 min větrat okno:)).
No, v tomhle případě svůj účel splnil! :)

Budete potřebovat

1/2 hrnku (cca 150 ml) lněných semínek
1/2 hrnku (cca 150 ml) sezamového semínka
špetku soli
1/4 hrnku chia semínek
vodu
libovolné koření
sušičku/přímotop (případně prostě topení, jen to bude déle trvat) :))

Co teď?

Chia semínka zalejte trošku vodou, aby mohla naboptnat. Sezamové semínka rozemelte a smíchejte se lněným semínkem. Přidejte koření a směs chia semínek (i s vodou). Případně přidejte semínka, pokud bude směs moc řidká, nebo naopak trochu vody (tak aby se dalytvarovat placky).
Dejte sušit a občas placky obraťte.
Nevím, jak přesně dlouho mi trvalo placky usušit, ale řekla bych, že cca 3-4 hod.

Dobrou chuť!:)

před sušením

v průběhu seušení :))

po usušení!:)



Žádné komentáře:

Okomentovat