sobota, března 21, 2015

Raw proteinová kokosová a oříšková tyčinka

Raw tyčinky si dělám doma několikrát do týdne. Dávat za ně přes 40 korun v obchodě se mi moc nechce, když to jde tak jednoduše udělat doma za méně.



Budete potřebovat

2 PL ovesných vloček (použila jsem klasické. nedrcené)
2 PL konopného proteinu
1KL mletého lněného semínka
 hrst rozinek
1 KL datlového sirupu (nebo agavé/med/javorový sirup)
1/2 KL burákového másla
2 PL mletých mandlí (já použila usušenou drť, která mi zbyla z výroby mandlového mléka)
1 KL chia semínek
Trochu vodu
Kokos a mleté lískové oříšky na obalení.

Co teď?

Všechny ingredice (kromě kokosu a lískových oříšků) smíchejte dohromady. Podle oka přidejte trochu vody (opatrně, aby nebyla směs moc řidká a šla tvarovat - případně přidejte vločky, pokud bude moc tekutá).
Jednu tyčinku obalte ve strouhaném kokosu a druhou v mletých lískových oříšcích (já opět použila usušenou drť, která mi zbyla z lískového mléka).

Hotové tyčinky zabalte do alobalu a nechte ztuhnout v ledničce. Můžete je tam skladovat i týden (mě tak dlouho nevydrží, protože je zblajznu:) )


Žádné komentáře:

Okomentovat