středa, března 18, 2015

O mém návratu a změně stravování



Všechny vás zdravím!

Už je to něco málo přes rok, co jsem sdílela svůj poslední příspěvek. Rozhodla jsem se, že se po této dlouhé pauze opět vrátím zpět na „blogovou scénu“. Musím říct, že mi to celkem chybělo. Nedá se říct, že bych měla extra dlouhý seznam koníčků, zdravý způsob stravování ale rozhodně je stále jedním z nich.
Během tohoto roku „neaktivity“ jsem zkoumala různé směry stravování. A právě teď už je to druhý týden, co jsem se rozhodla ve svém jídelníčku výrazně omezit živočišnou stravu. Nikdy jsem nebyla moc masová. Jedla jsem teda většinou jen kuřecí a krůtí Občas si dám ale kvalitní rybu nebo mořské plody. Dále dávám konec mléčným produktům. Já, velký závislák na kravském mléku, jogurtech, tvarohu a sýrech. Nikdy bych neřekla, že se k tomuto kroku rozhodnu. Musím ale říct, že zatím nestrádám. Naopak. Moje tělo se cítí dobře. Lehčí, nejsem "nafouknutá". Baví mě zkoumat a objevovat nové potraviny, díky kterým je můj jídelníček pestřejší. Bohužel reakce blízkého okolí jsou tak trochu divoké. Kdo se s tím setkal, ví..
Opět jsem si našla čas (respektive zbavila se lenivosti) na moji milovanou jógu, které se věnuji každý den. Nic extra náročného. Začínám opět od základů. Chci však na svojí flexibilitě průběžně pracovat. Možná to zní jako klišé, ale i díky těm pár minutám je můj studijně a pracovně stresující den příjemnější.

Velmi ráda se s vámi budu dále na blogu setkávat. A co tady například můžete čekat? Nechám vás opět nahlížet do mé kuchyně a podělím o pár tipů na potraviny, které mě v obchodě zaujaly.

raw mňamka v Secret of raw - degustační menu pro 2 - doporučuji!!:)

Mějte se krásně a zatím ahoj!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat