pondělí, března 23, 2015

Krémové těstoviny s cuketou

Tento recept vznikl úplnou náhodou, když jsem si chystala oběd do práce. Sice jsem ho obměnila ale 2 základní ingredience zůstaly stejné:).
Obvykle si dělám těstoviny jen tak se zeleninou ale nemám ráda, když si je uvařím a na druhý den se mi v krabičce "slepí a zeschnou". Přemýšlela jsem tedy, jak je vylepšit a volba byla jasná - měla jsem otevřenou tofu pomazánku, která už potřebovala nutně spotřebovat. No, a bylo to:))




 Budete potřebovat

Velkou hrst žitných těstovin
1/2 cukety
2 sušená rajčata (kupuji v Gran Moravii, bez oleje - doporučuji!)
1 KL tofu pomazánky (použila jsem bylinkovou z Country Life)
Jarní cibulka
1/2 stroužku česneku
Olivový olej
sůl, pepř


Co teď?

V osolené vodě uvařte těstoviny.
Na oleji krátce osmahněte cibulku spolu s česnekem, přidejte nakrájenou cuketu. V této chvilce můžete/nemusíte  česnek vytáhnout. Přidejte nakrájená rajčata, těstoviny, sójovou pomazánku a vše promíchejte, aby se chutě spojily.
Tofu pomazánka je v tomto receptu opravdu důůležitá. Díky tomu celé jídlo dostane výbornou chuť.


2 komentáře:

  1. cuketové cestovinky mám rada. Robievam ich na cesnaku a cibulke + pridám nadrobno pokrájanu cuketu, korenie a sol. A to je všetko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takhle jednoduchá kombinace je taky skvělá!:)

      Vymazat