neděle, října 13, 2013

Žiju!

V minulém příspěvku jsme se mohli dočíst, že se stěhuju  kvůli škole do Prahy. A to tak trochu souvisí i s mojí menší neaktivitou v posledních 2 týdnech.
Už jsem ale zase zpátky,  asimilována novému prostředí:)
Sice už nejspíš nebudu přispívat tak často, jelikož mi začala škola, ale budu se snažit o pravidelnější příspěvky!

A jaké jsou novinky od konce září?

  • Zlenivěla jsem a necvičila každý den, tak abych se vám mohla "pochlubit" v přehledu mého týdenního workoutu
  • Koupila si konečně nové botky na běhání, takže už tímto celou předešlou odrážku napravuji!
  • Byla jsem konečně POPRVÉ v životě v posilovně, a mám v plánu ji  navštěvovat častěji.

Noví parťáci!



To je tak asi prozatím vše:)
Mějte se krásně!


7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. ten svět je malej:)) taky bydlíš na Suchdole jo?nebo dokonce na koleji? :D

      Vymazat
    2. tam jsem bohužel nic nesehnala, ale jsem na čvut a to je za rohem :)

      Vymazat
  2. Ty boty jsou krásný..:)
    Kdysi mi mamča koupila taky boty na běhání-jsou to asi tři roky..V tu dobu jsem jen tancovala a o ňákém běhání jsem nepřemýšlela,natož abych ho pravidelně provozovala...Dnes běhání miluju,miluju tu svobodu..Ale staré boty? Jsou mi velké a už je nevyměním,přece jenom to jsou tři roky...No mám aspoń ňáký křusky,v jakých se vážně nedá běhat..Pak mám ještě Reeoky,ale v těch tancuju,takže je neberu ven..Můžu se jen zeptat na cenu??Jsou dobré?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!:)
      Už si přesně nepamatuju, myslím, že kolem 700 Kč.
      Za tu cenu fakt paráda, víc bych asi za tenisky ani nedala.
      Jsou pohodlné, takže spokojenost a můžu jen doporučit!:)

      Vymazat