úterý, října 29, 2013

Den ve fitku

Ahoj, ahoj!

včera jsem po druhé v životě opět zavítala do fitka. Tentokrát jsem si vybrala Factory Pro. Určitě můžu doporučit pro ty, kteří jsou z Prahy.
Trenéra mi dělal kamarád, takže jsem se alespoň naučila správnou techniku pro jednotlivé cviky.

Strávili jsme tam asi 2 a půl hodinky, takže jsem si projela komplet celé tělo.
Jako první 10 minutek rozehřívačka na běžícím páse a potom přišly na řadu ruce, prsa, záda, nohy a břícho.







 Na konci svých sil... :D



Cvičení zdar!:)

6 komentářů:

  1. Koukám, že sis dala pěkně do těla, já bych tam únavou padla. :D Je to ale rozhodně chvályhodné, že se o sebe tak pěkně staráš, i když už teď máš moc hezkou postavu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky že jsem málem padla:D ale bylo mi potom nakonec moc fajn!:)
      Nikdy jsem nějak moc extra necvičila a mám svoje problémové partie, takže to chce ještě vypilovat. Ale děkuju! :)

      Vymazat
  2. Jé ta poslední je nejlepší :) Není nad ten pocit po tréninku!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkypekne! A ta poslední fotka je supr :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuju tě, že to tak vydržíš..já bych to cvičení nesnesla :D

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat