pondělí, října 21, 2013

Den fitness s časopisem Dieta

Krásný začátek týdne!:)

zdroj: FB fitness club Hanky Kynychové
Minule jsem se malinko zmínila o tom, že o víkendu navštívím fitness club Hanky Kynychové.
V říjnovém vydání časopisu Dieta byla vstupenka pro 2 osoby zdarma, tak jsem toho využila a s kamarádkou společně do clubu zašla.
Program začínal už v 9 hodin ráno ale dostavily jsme se tam až těsně před obědem.
Bleskurychle jsme se převlékly do sportovího, a mohlo se začít.
Ve 3 sálech bylo na programu vždy po půl hodince:

                                                            

Sál č.1
Břišní pekáč
Bosu břišní pekáč
Zumba Fit
Fit trénink
Cardio Bosu
Latino Dance
Bosu
Bosu Body balance
Bodystyling
Power yoga
Zumba
Piloxing 

Sál č.2
H.E.A.T

Sál č.3
TRX

Jako první jsem se vrhla na H.E.A.T, který jsem ještě nikdy nezkusila a řekla si, že to bude taková "lehká rozehřívačka"
Po půl hodince ze mě lilo ještě více, než po hodině elipticalu, na kterém běžně cvičím doma.
Zrovna na mojí půl hodinku jsem chytla trenérku Pavlu Křížkovou, která nás pěkně hecovala a dala nám pořádně do těla.
Další trenéři, kteří se v clubu ten den střídali : Hanka Kynychová, Gábi Bergmanová, Markéta Jarkovská, Igor Šustr, Ivana Králová, Vlasta Pavlašová, Daniela Horňáčková, Radek Hadač a Lukáš Pohůnek.

čekáme na na H.E.A.T :)


Po 30 minutách strávených na H.E.A.T jsem si dala malou pauzu na svačinu a šla vyzkoušet TRX, na kterém jsem byla v tu chvíli úplně jediná, takže se Lukáš Pohůnek mohl věnovat jenom mě a všechno mi hezky vysvětlil. Byla to makačka, ale strašně mě to bavilo! :)

V plánu jsem toho měla mnohem více, ale chtěla jsem být ještě večer použitelná:D Při cestě domů jsem sotva v ruce udržela kabelku, jak jsem měla svaly unavené.

Ve fitness clubu byla taky ochutnávka proteinových nápojů a tyčinek od firmy All stars + jako dárek každá návštěvnice při odchodu dostala pár časopisů.

Den jsem si opravdu užila. Kupodivu tam moc lidí nebylo, takže žádné fronty se nekonaly:)

zdroj: FB fitness club Hanky Kynychové


zdroj: FB fitness club Hanky Kynychové


3 komentáře:

  1. Tak hlavně ze sis to užila a co jsi chtěla vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takový den musí být zajímavý, do toho bych klidně šla, musela sis to užít. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat