středa, září 04, 2013

Středeční fotojídelníček

Ahoj:)
Máme tady opět středu, a s ní i můj dnešní fotojídelníček.



Snídaně
Ovesno-jáhlová kaše se lžičkou burákového másla a kostičkou hořké čokolády+zelený čaj



Svačina
 Řecký jogurt s Mixit musli



Oběd

Čočka (s pórkem a chilli),nezahuštěná, s vejcem, nakládačkou a plátkem celozrnného chleba




Svačina

Plátek celozrnného chleba máznutý tvarohem a burákovým máslem,posypaný skořicí
Jablko a mrkev



Svačina po cvičení

Švestky se skořicí



Večeře
Tvaroh s vlašskými oříšky,skořicí a kapkou medu, zelenina





6 komentářů:

  1. Jéé, tu čočku bych si dala. :P

    OdpovědětVymazat
  2. teda, moje 2. večeře vypadá uplně stejně jako tvá večeře.. ale ta odpolední sváča se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tvůj výdej bude taky 2x větší než ten můj ;D
      snažím se jíst kolem 6000 KJ :)

      Vymazat
  3. Krásnej jídelníček :)) Dostala jsem chuť na čočku :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. I love musli :) Very good and delicious breakfast ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Večeře by mi nestačila, jinak to máš hezké, Mixit mám ráda a jogurty miluji:)

    OdpovědětVymazat