pondělí, září 23, 2013

Můj workout týden č. 8

Opět mám pro vás přehled mého týdenního cvičení.
Nevím, jak to bude se cvičením dál, protože se zítra stěhuju do Prahy (❤!) a týden na to mi začíná už konečně škola. Nemůžu se dočkat. Po třech letech mě čeká zase nová škola a hlavně město:)
Možná budu přispívat s pravidelnými workouty dál, možná ne.
Uvidíme:)



Pondělí
50 min eliptický trenažér

Úterý  
25 min eliptický trenažér, 10 min Pop pilates (legs and thigh)
 
Středa
 35 min eliptický trenažér

Čtvrtek
34 min pilates (complete workout)

Pátek
10 min eliptický trenažér (aby se neřeklo:D)

  Sobota  

30 min eliptický trenažér
 
 Neděle 

30 min pilates (butt and thigh burner)



zdroj: Tumblr


5 komentářů:

  1. Teda, to já bych se nedonutila, cvičit každý den, mně dělá problémy zasportovat si sem tam, natož denně. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi, když vidím poslední fotku okamžitě mám na mysli: "Chudák holka, ta při tom focení musela trpět jako já tenkrát" :D:D:D Jinak se pěkně činíš:P

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych se měla začít trochu víc hejbat. :) Super inspirace.

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  4. http://www.erlink.cz/klik/VmZffw1k

    OdpovědětVymazat