neděle, září 08, 2013

Angreštový džem bez cukru. (Zn. Bio) :)

Léto se nám pomalu blíží ke konci a tak jsem ještě vyrazila na zahrádku omrknout, jestli nenajdu ještě nějaké ty ovocné poklady.
Nasbírala jsem si poslední angrešt, který už byl opravdu dost vyzrálý, takže byl sladký jako med.

Řekla jsem si, že z toho zbytku angreštu udělám ještě nějaký ten džem, ale "po mojem", bez přidaného cukru a želírovacích přípravků (maminčiny džemy ovšem taky nemají chybu:) )
Miluju džemy,ale ty v obchodech jsou většinou plné cukru a na můj vkus až moc přeslazené.
Tak proč si neudělat džem vlastní tak, aby to nebyla taková "kalorická bomba" (nesnáším to slovo:) )

Z toho mála co jsem měla, mi to vyšlo akorát na jednu menší skleničku.
Postup je jednoduchý jako facka.
Kuličky jsem umyla,odštípala konce a rozmixovala v mixéru.
Potom jsem je dala do kastrůlku společně s vrchovatou KL medu a za stálého míchání vařečkou chvilku povařila.
Naplnila skleničku, kterou jsem ještě předtím vypláchla horkou vodou.
Obrátila vrškem vzhůru nohama a nechala 5 minutek stát.
Voilá a je to :)

Už se těším, až si dám džem do milované ovesné kaše nebo na kousek pečiva :)




4 komentáře:

  1. vypadá suprově, taky mám moc ráda džemy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sklenička je roztomilá:) Angrešt mám moc ráda, ale letos nám ho něco napadlo, takže byly tak 3 kuličky:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 85 000 posbíraných receptů. Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat