středa, srpna 28, 2013

Středeční fotojídelníček

Ahoj!
Dnes mám pro vás opět fotoreport :) dnešního jídelníčku.

Snídaně
Ovesná kaše s 1/2 banánu a lžičkou burákového másla + káva



Svačina (po cvičení)
 1/2 polotučného tvarohu a 1/2 banánu


Oběd
Rýže s 1/2 tofu a olivami
Rajče + káva


Svačina

Celozrnný Racio toust máznutý polotučným tvarohem a burákovým máslem
Broskev, hrnek acidofilního mléka (3,6%)


Večeře

Krůtí vývar se zeleninou (bez nudlí)


10 komentářů:

  1. Jídlo vypadá senzačně :) A jídelníček máš krásný ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ten vývar!:) wau, a musím si zase koupit tofu

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obedik by som si hned dala.... Skoda, ze je 22,00 :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní jídelníček :) hned si mě nalákala na arašídové máslo, který mi někdo z rodiny odcizil :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta večeře a snídaně by mi asi nestačily... Ale hezké to máš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se to nezdá, ale 50g vloček s banánem a burákovým máslem (vařených napůl v mléce )celkem dost zasytí :)

      Vymazat
  6. Krásný :))) Všechno to vypadá skvěle :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký, ale (i když vím že tímhle komentářem rozčílím :D) na mě je toho málo, zvlášt na večeři a snídani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to tak možná vypadá, ale snídaně byla opravdu velká,50g vloček,deci mléka,lžička másla a 1/2 banánu... a ta večeře..skoro půl litra té polívky:Dale tak každý jí jinak no,já se navíc ani nijak extrémně nehýbu, takže ten výdej nemám zase až moc vysoký

      Vymazat
    2. práveže ja keď sa pozerám na to koľko ostatní jedia vždy sa tak poteším že toho môžem zjesť celkom dosť :D lebo ja si vždy zvyknem tie porcie zmenšovať tak som rada keď vidím jedalničky ostatných :) taká dobrá inšpirácia :)

      Kat

      Vymazat