pátek, srpna 23, 2013

Ovesné souffle s kokosem

Taky se vám občas stane, že zkoušíte nějaký nový recept a nakonec z toho výjde úplně něco jiného? Mě celkem často.
Plánovala jsem kokosové  vafle, které jsem před nějakou dobou objevila. Z původních vaflí to měly být spíše lívance, protože nemám vaflovač. Nakonec ale i z těch lívanců sešlo, když se mi z půlky těsta podařilo místo kokosových lívanců udělat spíše kokosové trhance:D Vzdala jsem to a zbytek nalila do keramické mističky a šoupla do trouby. Voilá, pochutnala jsem si ještě více, než z té první půlky těsta.

Na 2 porce:


4 lžíce ovesných vloček
1 lžíce strouhaného kokosu
1/2 lžičky prášku do pečiva
1 vejce
3 lžíce bílého jogurtu
5 lžíc mléka
1 lžička medu

Rozšleháme si metličkou vejce a přidáme zbytek ingrediencí Pořádně vyšleháme a nalijeme do mističek (netřeba vymazávat).
Dáme do vyhřáté trouby asi na 150-180° a pečeme zhruba 20 minut. Naše trouba už má něco za sebou, takže peče slaběji. Chce to hlídat.
Souffle je maličko mokřejší a vláčné, s menší krustičkou na povrchu. Nepečeme ho příliš moc, tak jako například u klasické pečené ovesné kaše (proto netřeba vymazávat).

Můžete ještě nakonec přelít například jogurtem smíchaným s medem a vanilkovým aroma. 







9 komentářů:

  1. Tento recept jsem taky zkoušela. První vafle se mi přilepila, tak jsem se na to vykašlala a byly z toho lívanečky :) Ale recept je to moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky? takže mnou to nebude, paráda :D

      Vymazat
    2. Já to spíš svádím na špatný vaflovač :D Ani banánové vafle mi tam nešly (druhý pokus bude až nebude nikdo doma aby viděl případnou spoušť :D) a jsou vždycky jen lívanečky :D

      Vymazat
    3. a zkoušela jsi vaflovač trošku vymazat?:) třeba by to pomohlo, dnes jsem to u jedno receptu na vafle viděla

      Vymazat
    4. Ano, vymazala jsem ho kokosovým olejem. Ale i když mi na každé straně zůstalo něco připečeného, stejně to bylo skvělé. :D Mě totiž ty připečené kousky chutnají nejvíc, tak aspoň nepřišlo nic nazmar :D

      Vymazat
  2. Vypadá úžasně, myslím že si ho udělám zítra ke snídani :) :3

    OdpovědětVymazat
  3. no vypadá to teda skvěle, určitě někdy vyzkouším! jen mě zarazilo pro 2 osoby? O.o

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat