středa, srpna 07, 2013

Můj workout týden

Poslední dva týdny jsem se dala pravidelně na cvičení pilates a jógy.
Jen co strávím ranní ovesnou nálož vrhnu se na 30 minutový pilates. Oblíbila jsem si pár videí na youtube, které můžete vidět níže.
Večer 2 hodinky před spaním tělo naposledy ještě zklidním jógou a krátkou meditací.
Musím říct, že se v poslední době cítím mnohem lépe, tělo je pružnější a snad i malinko pevnější.

Každý týden se s vámi podělím o cvičení, které jsem během něj odcvičila.
Ten minulý vypadal následovně:

Pondělí 

Dopoledne :  30 min pilates class 1 from Renee

   Večer : 30 min jóga (hubnutí díl 1.) 

Úterý 

Dopoledne :  30 min pilates class 2 from Renee

   Večer : 30 min jóga (hubnutí díl 2.)    

 

Středa

Dopoledne:  30 min pilates Essentials

Večer: 30 min jóga (hubnutí díl 3.) 


Čtvrtek


Večer: 30 min jóga (boj proti stresu)


Pátek

Dopoledne :  30 min Pilates Butt Burner 

Večer: 30 min jóga (harmonizace)

Sobota

Koupaliště :)

 Neděle

Nic (lítání po Praze)




7 komentářů:

  1. To je parádnní nápad, aspoń se budu stydět, že jsi tak šikovná a já nic nedělám a taky začnu konečně cvičit, hihi:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. no toho flákání a nicnedělání u mě bylo už dost, a tento pohyb mi maximálně vyhovuje. Nejsem po něm dobitá jako pes! :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to máš super :) ja v takýchto horúčavách cvičím pomenej, pretože moja izba predstavuje saunu - mám izbu na západe a som zvyknutá cvičiť večer :D ale jogu alebo pilates by som rada vyskúšala niekedy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně cvičíš! Já na to poslední dobou pěkně kašlu.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky na to kašlu, takže tě hrozně obdivuju :) Mně by se do toho nechtělo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi, že hodně lidí jógu i pilates odsuzuje, ale já to miluju a nemohla bych bez toho být.

    OdpovědětVymazat