pondělí, srpna 19, 2013

Můj workout týden č. 3

Ani minulý týden jsem neválela šunky a pravidelně se hýbala. I když bylo venku občas šílené horko, k pár minutám denně jsem se dokopala :)
Opět jsem objevila nějaká nová cvičení, tak to šupejte omrknout a dejte si pěkně do těla! ;)
 
 
Pondělí
 
nic


Úterý 

   32 min Pilates for sexy abs (arms and legs)

 

Středa

45 min Pilates (slimmer stronger body)


Čtvrtek

24 min Pilates (for the abs and legs)


Pátek
 
30 min Leg slimming Pilates (butt and thigh)


Sobota
Dopoledne: 30 min Eliptical
Večer: 30 min jóga (hubnutí 3. díl) 
 
 Neděle

30 min Pilates (get strong abs)
 
 
 

9 komentářů:

  1. sleduješ na své postavě nějaké změny při tomto cvičení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cítím, že se mi celkově postava zpevňuje:)

      Vymazat
  2. Hurá, žádná Jillian, žádné mučení! Tento režim se mi hodně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ooooo :3 fakt skvelý článok a ďakujem !! ;) Konečne si nemusím sama hľadať cviky ale tu ich mám všetky :) vdaka :))

    OdpovědětVymazat
  4. čo je eliptical??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliptický trenažer :) http://preview.skymedia.cz/fitham/storage.fitham.cz/attachments/large/651cacb794b05fe246ee62f41dae4005.jpg

      Vymazat