pondělí, srpna 26, 2013

Můj workout č. 4

Ahoj!
Minulý týden jsem se opět snažila každý den zařadit nějaké to cvičení. Ve středu jsem měla ovocno-zeleninový detox, takže jsem se šetřila a ráno si zacvičila pouze pozdrav slunci.
V neděli jsem se rozhodla k pilates zařadit taky cardio a našla si jedno video, kde je to hezky zkombinováno - celkem makačka.
Tak koukněte a dejte si do těla:)

Pondělí
Dopoledne: 30 min Pilates
Večer: 30 min Express jóga 

Úterý  
 30 min Pilates (arms and legs)  
 
Středa - Detox
 Dopoledne: 6x pozdrav slunci

Čtvrtek

 Pátek
 34 min Pilates: complete workout series

Sobota  
26 min Pilates (abs and oblique)
 
 Neděle
 

28 min Pilates and cardio workout


1 komentář:

  1. Si úžasná keď si sa na to dala :) dúfam, že i ja sa niekedy donútim :) ak chceš môžeš sa zapojiť do mojej giveaway :) BellesFleurs

    OdpovědětVymazat