pátek, srpna 16, 2013

Mixujeme s Mixit - Ahmedův sladký oříšek

Mixit mi zřejmě četl myšlenky, když jsem si před několika dny říkala, že bych si ráda namixovala další z jejich báječných musli. Místo toho, jsem ale tehdy hodila do košíku jedno ze sypaných musli z obchodu. Na můj vkus ale příliš přeslazené (aby taky ne, halda proslazeného ovoce). 
Když mi dal šanci, vybrat si jakýkoliv z jejich mixiťáckých produktů,neváhala jsem ani vteřinu a nabídku s radostí přijala.
Pustila jsem tedy maličko uzdu mé nenexistující fantazie a dala se do míchání toho pravého ořechového pro mě.



Jako cereální základ jsem zvolila Ahmad,amarant a med. Už při minulém nákupu jsem si do musli přihodila pár špaldových pukanců s medem a strašně moc mi zachutnaly. Tudíž byl zrovna tento cereální základ, kde jsou tyto pukance + amarantové perličky, tentokrát jasnou volbou:). Abych měla lupínků více, přihodila jsem ještě pár těch ovesných, jako bonus.
Ve výběru ovoce jsem byla tentokrát skromnější, protože v musli preferuju spíše  hooooodně ořechů, takže jsem mixla pouze moruši a lyofilizovaný banán, který není sušený klasickým způsobem ale mrazem. Tudíž neobsahuje žádný olej ani cukr.
U oříšků jsem si  vybírala i takové kousky, které  v obchodě zase tak snadno neseženu. V mém tubusu jsou   makadamové a piniové ořechy, kešu a mandle plátky.
Jako třešničku na dortu jsem si v kolonce něco navíc zvolila černý rybíz v jogurtu. Byla jsem ráda, že se jedná opravdu o jogurt, a né jen o "rostlinnotukovouhmotu" ala jogurt.

Moc jsem se na tuhle dobrotu těšila, a nezklamala!



Pokud ale musli příliš nefandíte, můžete si vybrat taky jinou mixiťáckou dobrotu. Například sušené ovoce, kaše, nově taky tyčinky Mixitky a nebo čokoládu :)


Tubusy si pěkně schovávám. Už mám třetí do mé mixiťácké sbírky :))

5 komentářů:

  1. Páni, tak tenhle mix vypadá dost dobře!:P Já si tubusy taky schovávám, jsou hrozně hezký!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle mix se mi opravdu líbí, příště zkusím minimálně s tímto základem!

    OdpovědětVymazat
  3. aaa tak ten vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten mix vypadá naprosto skvěle :)))) Taky ráda mixuju :) Na září jsem si chtěla zkusit spíš tu kaši, tak uvidím :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě lákaly Mixitky:)) ale nakonec to vyhrálo opět musli

      Vymazat