neděle, srpna 11, 2013

Dobroty z marketu

Skoro pokaždé, když jdu nakupovat, hážu do košíku ty stejné, osvědčené věci, které mám ráda.
Občas ale taky ráda experimentuju a zkouším něco nového.
Dnes mám pro vás menší ukázku toho, co do mého košíku zaputovalo při posledním nákupu.


Celozrnné lupínky (Kaufland)

Tyhle lupínky už mám po několikáté. Nejsou přeslazené a za skvělou cenu (29,90,-)
Dávám si je většinou do mléka, nebo i do jogurtu.


Musli tyčinka Swissi (Tesco)

Na tyhle tyčinky je napsáno všude plno chvály. Ve složení nenajdete žádný glukózový sirup a cukr, tak jak je to v ostatních tyčinkách. Ze všech těch příchutí jsem se rozhodla vyzkoušet zrovna oříškovou, protože oříškové tyčinky mám nejradši. Příště ale určitě vyzkouším i ostatní příchutě.


Linessa Smetanový sýr light (Lidl)

Tento sýr jsem si koupila už podruhé, zrovna když v Lidlu probíhal "fitness týden".
I když možná pro odpůrce všech light výrobků nemusí vypadat příliš vábně, vůbec bych ho nezatracovala. Je chuťově opravdu *top*. Jak naslano, tak i nasladko se lžičkou marmelády nebo kakaovým tahini :)


Pilos cottage sýr (Lidl)

Tento cottage patří mezi moje nejobliběnější (jsou jen dva:D)
Miluju ty s vyšším obsahem tuku (5%), když tak hezky "plave" ve smetaně a není vyschlý jako ostatní např od Meggle...


Racio celozrnný toust (Kaufland)

Miluju, miluju a miluju!
Už jsem zkusila i multigrain verzi. Osobně mezi nimi chuťově nevidím rozdíl, možná tak ve složení.
Patří mezi moje nejoblibenější svačiny, ale i večeře. S cottage nebo sýrem, který je výše. Jak naslano, tak i nasladko:)


Peo's Peanut butter (Kaufland)

O tomhle burákovém másle jsem se už jednou zmiňovala. Nespočítala bych na všech mých 20 prstech, kolikrát jsem si jej už koupila
Sice jsou chuťově lepší buráková másla, je to můj stálý favorit a kupuju si jej pravidelně, okamžitě, co vidím méně jak půlku nádoby.
Mmch: Pro ty, co si jej taky pravidelně kupují, všimli jste si, že změnili složení? Místo sójového oleje je tam rostlinný, i obsah tuků se změnil. (já vím, jsem děsný detailista:D)


Mussli  master crumble (Lidl)

Tento "kauf" byl trošku sázka do loterie. Vyhlídla jsem si jej během fitness týdnu v Lidlu. Bylo tam nepřeberné množství sypaného musli. Osobně ale nemám ráda to, kde je 90% vloček a  10% ovoce nebo oříšků. To si rovnou můžu koupit balení ovesných vloček a pytlík mandlí, nebo sušených rozinek, a smíchat si to sama doma:D
Tohle mussli má 44% ovoce + i nějaká semínka. Díky tomu jsou sice hodnoty sacharidů malinko vyšší, ale zase to nejím po kilech..
Musím ale říct, že na můj vkus je mussli malinko sladší...Nejsem zvyklá na proslazené ovoce.
Chválím ale velké kusy ovoce, opravdu je to rozdíl, oproti jiným sypaným mussli z kamenných obchodů.



Emco ovesné vločky s vlákninou (Zdravá výživa)

Že si dělám každé ráno jako otrok ovesnou kaši možná už někteří víte.
Nejčastěji z obyčejných vloček, mám ráda ale i ty jemné. Alespoň nějaká změna v té mojí rutinní snídani.
Mezi moje favority patří tyhle se zvýšeným obsahem vlákniny.


Žitná celozrnná vřetena Bio harmonie (Zdravá výživa)

Taky je mám už po několikáté. Chuťově jsou tyto těstoviny naprosto odlišné od klasických pšeničných.
Používám je tak jako každé jiné těstoviny. Mají ale takový zvláštní šmak, takže možná nemusí každému sednout.



 Celozrnný kuskus Provita (Zdravá výživa)

Kdo by ho neznal. Rychlá příprava a milion dalších výhod, které není třeba snad ani vyjmenovávat.
Jen mě zaráží to, že ve zdravé výživě je celozrnný kuskus za 23 korun a v Kauflanud ten "obyčejný" za necelých 50 :D


8 komentářů:

  1. Ten celozrnný kuskus kupuji přesně stejný a taky mě pobavilo, že je tak ''levný'' :)

    OdpovědětVymazat
  2. arašídové máslíčko <3 a přesně tyhle musli jsem dnes snídala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a taky ti příjde malinko přeslazené, nebo mám jen já vybíravý jazyk? :D

      Vymazat
  3. spoustu z toho taky kupuji :) racio toasty i celozrnné lupínky jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vřetena mám taky a moc mi nejedou (a nevoní)...:-/
    Co se müsli týče, mám teď doma vlastní mixit, takže nic jiného nekupuji, jen to střídám s Dobrou vlákninou. S dalšími věcmi z tvého seznamu nemám vůbec žídné zkušenosti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem zvyklá na musli od Mixit, tak trošku nezvyk na tady tohle proslazené. Dobrou vlákninu mám jinak strašně ráda, skořicovou i light fruity. Pořád chci vyzkoušet tu kakaovou ale nemůžu ji u nás nikde sehnat:/

      Vymazat
  5. Fakt je to máslo tak dobrý? Já jsem na něj předevčírem koukala v kauflandu(bylo v akci, haha:D:D), ale nějak se mi nelíbilo, že měli jenom creamy:D:D těstoviny máme taky, sice jsou jiná ale mě chutnají!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kamarádce taky původně moc nejelo, a teď ho vyjíždí prstem ze skleničky:D
      v akci?za kolik?už tak je 29 kč málo :D

      Vymazat