úterý, srpna 06, 2013

Co jsem měla dobrého č.5

Dnes mám pro vás opět várku fotek toho, co jsem si v poslední době ukuchtila :)

Těstovinový salát s kuřecím masem naloženým v burákovým másle a ledovým salátem

Caprese - letní večery si žádají lehké večeře :)

Čočkový salát s fazolkami, zelenou cibulkou, olivami a vejcem

Kuřecí maso (v Satay omáčce z burákového másla a sójové omáčky) s rýží

Mix všeho - Těstoviny s cuketou, sójovými nudličkami, špenátem a trochou bílého jogurtu

Celozrnno-jáhlové nočky s tvarohem, přelité jogurtem a posypané opraženými semínky a ořechy


7 komentářů:

  1. Ty nočky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych si úplně všechno! Krása!

    OdpovědětVymazat
  3. mňam :) jen mi to přijde vše dost podobné

    OdpovědětVymazat
  4. Nočky vypadají dobře. :))
    Caprese u mě v tomto počasí jednoznačně vítězí! :))

    OdpovědětVymazat