středa, srpna 14, 2013

Středeční fotojídelníček

Rozhodla jsem se s vámi podělit, co jsem vždy měla jeden den v týdnu, od snídaně až po večeři.
Inspirovala jsem se některými blogy, kde tyto posty blogerky každý týden zveřejňují.
Tak tedy

Snídaně 7:30

Tady u mě moc kreativity nečekejte. Každý den ovesná kaše a s příchutěmi  taky moc neexperimentuju. Mám pár svých oblíbených kombinací, které točím stále dokola, a čím jednodušší, tím lepší :)
Dnes to byla ovesná kaše z jemných vloček. Přidala jsem domácí jahodovou marmeládu (bez cukru) a posypala hustě kokosem. Mňam! :)


Dopolední svačina 10:30

Předem se omlouvám za kvalitu fotky. Snídala jsem v práci, kde jsem s sebou měla bohužel jen telefon. Takže kvalita nic moc:), ono ani sypané musli s mlékem fotogenické zrovna 2x nebude:D
Měla jsem tedy sypané musli  Master Crumble z Lídlu (ovoce a semínka), zmiňovala jsem se o něm tady.
+ jsem měla ještě šálek kávy s mlékem


Oběd 12:30

Jeden z obědů do krabičky. Tento týden brigádničím, takže to řeším takhle :)
Celozrnný kuskus s nastrouhanou orestovanou cuketou na olivovém oleji, česnekem, jarní cibulkou, šunkou a 1/2 mozzarelly light.


Odpolední svačina 15:00

2 celozrnné racio tousty, máznuté krémovým sýrem Linessa z Lidlu. Opět zmiňováno o něm tady
Jeden jsem ještě namazala burákovým máslem a druhý kakaovým tahini (tady)
+ káva s mlékem :)


2. odpolední svačina 17:00

Tohle bude bez fotky, fotit mrkev se mi zrovna moc nechtělo:D + lžičku jahodové marmelády, abych si dala doping po 45minutovém pilates :D

večeře 19:00

Omeleta z vajíčka, 30% eidamu a 90% vepřové šunky, s jarní cibulkou. Vedle ještě trocha pórku.
K tomu caprese salát (1/2 mozzarelly light) zakápnutý olivovým olejem + 1 knackebrot lehce máznutý burákovým máslem :)




3 komentáře:

  1. Páni, jenom samé dobroty!:) A co že snídáš v podstatě to samé, já snídám taky pokaždé na stejný způsob, každý jsme holt zvyklí na něco:P

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou ... - ukázkový jídelníček.

    OdpovědětVymazat
  3. ta večeře mi přijde malinká, ale jinak (y)

    OdpovědětVymazat