středa, srpna 21, 2013

Středeční fotojídelníček - Detox

Tak jako minulou středu, i dnes se s vámi podělím o to, co jsem dnes měla na denním menu, od rána až do večera.
Jelikož je dnes úplněk, rozhodla jsem se pro detoxikační den, tak jako to mám jednou od času ve zvyku. Během úplňku a pár dnů po něm (když měsíc couvá) je nejlepší doba pro očistění těla.

Dříve jsem držela půst jen o vodě a čajích - hladovku...
Rozhodla jsem se tak, že už na to půjdu tentokrát jinak, protože jsem potom akorát nervózní, protivná a podrážděná.
Během dne jsem si tak dopřávala pouze ovoce a zeleninu. Důležité je taky vypít co nejvíce tekutin. Mojí milované kávy jsem se pro dnešek vzdala a celý den popíjela neperlivou vodu a čaje (tak jako i v běžné dny)
Během detoxu bychom měli šetřit naší energií a neprovádět náročná cvičení, takže jsem dnes den zahájila pouze pozdravem slunci a večer si dala ještě půlhodinku jógy (+ 5 hodin na brigádě..)

Snídaně

3 letní jablka (se skořicí) ,nektarinka, 2 švestky + velký hrnek zeleného čaje



Svačina

2 letní jablka, mrkev + šálek zeleného čaje




Oběd

300g domácího kysaného zelí,  rajčata, paprika + šálek zeleného čaje




Svačina

Okurek (s barevným pepřem), rajčata (s bazalkou) + šálek ženšenového čaje



Večeře

kápie, okurek, 200 g domácího kysaného zelí + šálek čaje



a hlad? ano, občas se dostavil. Buď jsem kousla do okurky a rajčete, nebo si dala horký čaj :) - žádné hladovění!
Není to nic, co by se nedalo vydržet, ovšem na zítřejší ovesnou kaši a kávu se těším jako malá! :)

8 komentářů:

  1. To bych se zbláznila z tolika ovoce :D Ale detox jako takový je supr věc, sama ho jednou za čas dávám a člověk se cítí (možná i po psychické stránce?) tak nějak svěžeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. abych pravdu řekla, spíše jsem se málem zbláznila z takové porce zeleniny:D a toho půl kila kysaného zelí....dlouho ho nechci ani vidět :D
      ale cítím je dobře:)

      Vymazat
  2. ikdyž je to pouze zelenina a ovoce, tak to vypadá moc dobře! :) Super

    OdpovědětVymazat
  3. To bych nemohla :D Ale fotky vypadají strašně dobře :) Ale do mě dostat jen tak kysané zelí by bylo asi nad všechny síly :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na rovinu, asi bych měla fruktozový šok a neustálý hlad :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jídlo vypadá skvěle - tak letně a svěže :) Úplně si mě navnadila to taky zkusit, děkuji za tip :) Jeden den nikoho nezabije, spíš naopak prospěje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak:) Jsem ráda, že jsem navnadila :)

      Vymazat