pondělí, července 22, 2013

Tofu s rýží a fazolkami

Ahoj ahoj!

Taky milujete tofu? Ne, že bych byla vegetarián, ale řekněme, že maso moc často v jídelníčku nemám. Tofu miluju. Ať už uzené nebo natural, které, když se správně ochutí, je podle mě báječná věc.

Dnešní večeře před hodinkou jógy vypadala takhle:

1 porce:

100 g tofu natural
35 g rýže natural
Fazolové lusky (zelené,bílé)
Jarní cibulka
Olivový olej
Sójová omáčka
Sůl, barevný pepř
Kari koření

Rýži uvaříme podle návodu a přidáme k ní trošku kari koření. Natural rýže se vaří cca 30 min. (neproplachuje se!). Nakonec do ní přimícháme nakrájenou zelenou cibulku.
Fazolky opláchneme, odkrojíme špatné konce a na olivovém oleji lehce orestujeme se světlejší částí cibulky,(cca 3-5 min, aby byly ještě křupavé). Lehce je osolíme.
Tofu nakrájíme na malé kostičky,zakápneme sójovou omáčkou, lehce můžeme osolit a opepřit ,a zvlášť krátce orestujeme.

Voila, a servírujeme:)



12 komentářů:

  1. Vypadá to krásně, dala bych si to, i když fazolky nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to celkom dobre, len sa obávam toho tofu :D kedysi mi nechutilo, neviem či bolo zle pripravené alebo čo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jo:) Já když měla poprvé natural, tak mi taky vůbec nechutnalo. Zkusila jsem ho jen tak bez ničeho :D

      Vymazat
  3. tofu mám strašně ráda a podle tebe tu vypadá suprově! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to krásně, ale radši mám uzené tofu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky miluju uzené, když se do natural přidá sójovka (která je součásti i uzeného),trošku hořčice,olej...tak to potom chutná skoro stejně.

      Vymazat
  5. oo, vypaadá to moc hezky:O a to maso:D

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, že máme rozdielne chute :D Ja by som bez mäsa neprežila ..Jem ho veeľmi často :D ... A Fazulky tofu a zeleninu noo .. to nieje môj šálok kávy :D haha
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  7. líbí se mi tvůj blog a máš můj obdiv za shozených 15 KILO! já se nezmůžu ani na těch 5 :) kéž bych měla takovou vůli jako ty!

    OdpovědětVymazat