čtvrtek, června 06, 2013

Orientální okurkový salát

"opravdovou" kuchařku nemám v ruce moc často. Spíše brouzdám internetem a hledám recepty tam.
Nedávno jsem si ale u návštěvě mamky prolistovala jednu starší kuchařku, která má už nějaké ty roky za sebou.
Našla jsem v ní jeden zajímavý recept na zeleninový salát, který výborně osvěží, i když to možná není kvůli tomu počasí venku příliš potřeba....
Hodí se třeba jako lehká svačinka s kouskem křupavého pečiva :)

Recept jsem si víceméně upravila, jelikož jsem některé suroviny doma neměla.

Orientální okurkový salát
Na 1 porci:

Okurka ( moje měla asi 140g)
Cottage (1/2 balení)
Strouhaný kokos (6g)
Chilli
Sůl, pepř

Smícháme kokos s cottagem a necháme chvilku kokos "nasáknout".  Okurku si nahrubo nastrouháme, smícháme s cottagem, osolíme a opepříme podle chuti, a jako třešničku na dortu přidáme trošku chilli (já použila domácí sušenou chilli papričku).





4 komentáře: