pondělí, června 03, 2013

Co jsem měla dobrého č.4

Ahoj, ahoj!

Tak jsem po menší pauze zpět. Už mám úspěšně po státnicích, takže se budu moct opět naplno věnovat blogu:)
Během té doby, co jsem si dávala menší pauzu s přispíváním, jsem občas fotila, co jsem kuchtila. Takže mám pro vás opět menší náhled toho, co jsem měla dobrého :)



domácí celozrnná pizza
Kuřecí kousky se zeleninou, sezamovými semínky, bílým jogurtem a chilli dipem
salát z červené čočky, hrášku, vajíčka a cherry
Polentová kaše s kuřecím a zeleninou
Hokus-pokus makovec na 1 porci, z celozrnné mouky
Parfeit - nastrouhané jablko, bílý jogurt, mixit musli

13 komentářů:

  1. Jéé, Zdeničko moc a moc gratuluju!!! Já už to mam taky úspěšně za sebou, KONEČNĚ! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Andyy, já Tobě taky gratuluju!! :))

      Vymazat
  2. Gratulujem k štátniciam a chcem sa opýtať, či pridáš na tieto jedlá aj recepty, dakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky:)), recepty můžu postupně určitě přidat ;)

      Vymazat
  3. Gratuluji ke státnicím. :))
    Jídlo vypadá perfektně. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno vypadá úžasně! Nejvíc mě asi dostala ta pizza..

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k úspěšnému odstátnicování! :)) Těším se na další příspěvky a inspiraci, máš to krásné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju!:):)
    A jídlo vypadá skvěle!:):)

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluji!! :-)
    a všechno vypadá moc moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat