pátek, května 03, 2013

Kuřecí závitek s cuketou a medvědím česnekem


Hezký pátek! :)

Konečně jsem dnes měla možnost poprvé v životě vyzkoušet medvědí česnek.
Nejdřív jsem nevěděla co s ním. Měla jsem naložené v lednici kuřecí stehno, tak jsem trošku zaimprovizovala a vzniklo z toho tohle.



Na 1 porci budete potřebovat

1 kuřecí stehno (obrala jsem si ho od kosti, bez kůže..) - můžete klidně použít i prsa
Rýžový papír
Cukety jak je libo (já měla asi 100 g)
Olivový olej
Medvědí česnek
Sůl, pepř
Sójovou omáčku

Osolené a opepřené maso jsem měla na noc naložené v oleji (nemusí být).
Lehce jsem ho orestovala a přidala nakrájenou cuketu, kterou jsem ještě trochu osolila a opepřila (mám ráda ostré! :) Ke konci jsem přihodila nakrájený česnek a zakápla trochou sójové omáčky.

Hotovou směs jsem si naplnila do rýžového papíru (pokud jste jej ještě neměli, musí se nechat namočit pod tekoucí vlažnou vodou a nechat uschnout).
Směs je dobrá i bez rýžového papíru.Takže pokud jej nemáte - nezoufejte :) Bylo to jen takové moje zpestření.

Dobrou chuť!



6 komentářů:

  1. medvědí česnek jsem taky ještě nezkoušela :( ale rýžový papír včera prvně, je to zázrak!
    a co víc říct než mňam?:)

    OdpovědětVymazat
  2. wow to vypadá suprově :) já měla medvědí česnek celkem nedávno, ale bylo mi po něm hrozně těžko :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je zvláštní, medvědí prý není na žaludek tak těžký jako obyč.

      Vymazat
  3. to vypadá fakt skvěle, uplně miluju cuketu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Restované maso s cuketou je vždycky skvělé :) s rýžovým papírem jsem nezkoušela, ale věřím, že je to ještě lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. oh..to vypadá strašně dobře! taky mám ráda cuketu

    OdpovědětVymazat