čtvrtek, května 09, 2013

Den matek

Pomalu se nám blíží den matek. Perfektní čas, kdy můžeme našim milovaným maminkám poděkovat za vše, co pro nás udělaly a dělají (to se od nás samozřejmě očekává i mimo tento svátek:) )
Hlavně ta moje by si zasloužila zlatou medaili.
Jelikož žádného chlapa nemám, tak je to chudák ona, kdo moje hormonální výlevy občas musí snášet.
Nad dárkem jsem nemusela přemýšlet moc dlouho, protože moc dobře vím, co má ráda a co by jí udělalo radost.
Nápadů bylo několik. Nejprve jsem přemýšlela, že něco upeču. Z toho nakonec sešlo a rozhodla jsem se, že ji obdaruju kytičkou, protože ty, my ženy, dostáváme rády. Kromě toho, že je levandulový maniak, který ujíždí na levandulových mýdlech, krémech, levandulových vzorech na všem možným, miluje orchideje-zejména bílé. Doma žádnou nemá, protože ji chuděry pozdechaly...
A řeknu vám, najít čistě bílou orchidej byl pro mě celkem bojový úkol. Ale podařilo se.
Už se těším, až ji kytičku předám, protože nevím jak vy, ale já mám obrovskou radost, když dělám radost ostatním :)

A co máte pro své maminky nachystáno vy? :)




2 komentáře:

  1. levandule jsou krásné :) a tento článek taky! po celou dobu čtení jsem se usmívala :)
    já mám pro maminu zavařovací sklenici s lístečky, na kterých je napsáno, proč jí miluju! a chlapa určo najdeš :P ikdyž ten se ti na nějaké výlevy asi vyprdne, znáš je!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky koupím mamce kytku, pořádný puget růží:)

    OdpovědětVymazat