pátek, května 10, 2013

Co jsem měla dobrého č.3

Ahojte!

Opět mám pro vás menší ukázku toho, co jsem v poslední době měla na denním menu:)
Nebude to asi nic moc extra, protože nemám moc času přemýšlet nad jídlem, kvůli učení na státnice.
Tak tedy:

Ranni čoko-kaše :) (ovesná kaše s kakaem)

Jablečno-burákové bochánky s celozrnnou moukou
Jahodové smoothie :) (lísteček pouze na ozdobu:D)
Good fiber light fruity s banánem a mlékem
Celozrnné palačinky s tvarohem :)
Jáhlové muffiny (aneb jáhlový nákyp ve formičkách na muffiny), recept zde

Rizoto s hráškem,mrkví, sýrem a vejcem
U učení musím pořád něco zobat - mrkev
a u učení nesmí chybět ani moje milované kafé

15 komentářů:

  1. Všechno bych si dala, všechno! Mňam:)

    OdpovědětVymazat
  2. To učení ti teda vůbec nezávidím. I když já mám co říkat. Mám toho před sebou ještě tolik! :D

    OdpovědětVymazat
  3. bochánky musím vyzkoušet :) a rizotko vypadá báječně!

    OdpovědětVymazat
  4. Samé mňamky! A dneska jsem se učila skoro to samé co ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak si to dobře zapamatuj, před státnicemi se bude hodit ;D

      Vymazat
  5. ty jáhlové muffinky jsou k nakousnutí!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam! Vše vypadá výborně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bochánky vypadají krásně :) Přeju hodně štěstí u státnic! :))

    OdpovědětVymazat
  8. samé jedlo :D ešte dobre, že som už raňajkovala :3

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky a samá úžasná jídla!

    OdpovědětVymazat
  10. palačinky jsem dělala včera:)) na kašičky si nepotrpím, ale to smoothie!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný blog! U všech jídel se mi sbíhají sliny..:) Navnadilas mě natolik, že si zítra pořídím samé zdravé dobrůtky :)

    OdpovědětVymazat