pondělí, května 20, 2013

Banánové lívanečky

Krásné slunečné pondělí!

Máte chuť na lívanečky, ale chcete si dát lehčí variantu?
Dnes jsem konečně vyzkoušela recept, na který jsem se už delší dobu chystala.
Nepotřebujete ani mouku, ani mléko, ani cukr.
Pouze 2 věci - banán a 2 vejce, respektivě tedy věci 3 :)

doporučení: přidejte ještě "špetku" strouhaného kokosu :)

Vejce lehce rozšleháte metličkou,přidáte nakrájený banán a vše společně "rozkvedláte" . Z banánu by neměla být úplná kaše, ale nejlépe tak, aby z něj zbyly ještě malé kousky.

No a potom osmahnete na trošce olivového oleje (dobrý by byl i kokosový) a voilá - je hotovo.
Podáváme např. s bílým jogurtem a špetkou skořice.
mňam! :)



15 komentářů:

  1. Já tyto lívanečky měla jen jedinkrát, ale až tolik mě neoslovily. Prostě mi tam ještě něco chybělo. :))
    Ale je pravda, že jsou ultra jednoduché a nedá se na nich snad nic pokazit.

    OdpovědětVymazat
  2. Sakriš, to vypadá až moc jednoduše na to, jak to vypadá dobře na fotce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však jednoduché věci jsou vždycky nejlepší! :D

      Vymazat
    2. Už vím, co si dám zítra na snídani ;)

      Vymazat
  3. A kolik lívanečků z toho 1 banánu a 1 vejce bylo? Vypadají teda dobře:)

    OdpovědětVymazat
  4. na 1 banán 2 vejce. A bylo jich tak 6-7? teďka nevím přesně. Na svačinu jsem je snědla ale všechny. Je to max nějakých 250 kcal :)

    OdpovědětVymazat
  5. urcite to zkusim!!zni to dobre!ted jsem objevila tvuj blog, takze si jdu procist dalsi tve tipy:)
    krasny vecer
    rada bych te pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za pozvání! určitě to omrknu :)

      Vymazat
  6. Jeeeej to je super, to určite vyskúšam :)
    http://onepieceofmypie.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Teprve dneska jsem objevila tvůj blog a máš to tu pěkný:) Tyto lívančeky dělám také akorát přidávám více kokosu asi 30g, takže jsou to spíše banánovo-kokosové, ale jsou vážně výborné:)
    http://www.life-with-food-ann.blogspot.cz/2013/02/bananovo-kokosove-livance.html

    OdpovědětVymazat
  8. musí chutnat zajímavě:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Skusala som ich, su vyborne s medom a jogurtom...:-)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně takhle je mám nejradši i já :))

      Vymazat