pátek, dubna 26, 2013

Vyzkoušela jsem a baví mě! - Hatha jóga

Neustále se snažím objevovat další a další zajímavé pohybové aktivity pro mé lenivé tělo :)
Už dříve jsem vám na blog psala o tom, jak jsem podlehla kouzlu hatha jógy. Byly časy, kdy jsem cvičila každý den, sedm dní v týdnu. Jak to tak bývá, všechno stereotypní ale po čase omrzí.
Sice už jógu neprovádím každý den, snažím se ji zařadit na program alespoň o víkendu, když zůstávám na koleji a toho pohybu moc nemám. Výborně při józe protáhnu veškeré ztuhlé svaly ,+ se taky uvolním po náročném školním týdnu :)

A co že vlastně hatha jóga je?
zdroj: weheartit.com

- ideální cvičení pro každého, kdo chce protáhnutou svaly, zklidnit mysl a odpočinout si od každodenního stresu.
- střídání jednotlivých pozic (ásán), práce s dechem a relaxace

Hatha jógu nemusíte cvičit jen v jóga centrech. Klidně i v klidu doma podle videa, tak jako to mám v oblibě já.

Nepotřebuje žádnou speciální výbavu. Pouze pohodlné oblečení (doporučuju tílko a legíny nebo kraťasy) + podložku.

Nejsem žádný vytrénovaný jógín a cvičím podle videí pro začátečníky. Ještě nejsem tak daleko, abych prováděla různé pozice ve stoji na hlavě (třeba časem :)) )
Doporučuju vám následující 30ti minutová videa, která jsou zaměřena na metabolismus a trávení.
Třeba si je oblíbíte stejně jako já.

Namaste!

 

PS: Pokud vás cvičení zaujalo, můžete se mrknout na celý youtube kanál Kondice.

6 komentářů:

  1. vypadá to moc dobře, vždycky jsem chtěla chodit na jogu! Videa určitě vyzkouším a snad je budu praktikovat pravidelně:)
    Zkoušela jsem jedině power jogu a je to taky fajn, docela dost se u toho zapotíš:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. power jógu jsem zkoušela taky, to už je trošku jiné tempo no :D

      Vymazat
  2. Teda, to nevypadá vůbec špatně! Musim to víc prozkoumat, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. na mě je to hrozně pomalé tohle všechno.. ale hlavně že tě to baví! .)

    OdpovědětVymazat