pátek, dubna 19, 2013

Páteční cvičení s Cassey

Zdravíčko!

Poslední dobou si tak říkám, že bych se sebou měla něco dělat a začít do léta zpevňovat. Moc dobře vím, že číslo na váze není vše.

Cassey a její POP pilates mnohé z vás znáte. Nejsem sice zase takový nadšenec do pohybu, abych měla odvičené všechny její videa. Našla jsem si ale nějaká cvičení pro začátečníky a sestavila z nich dnešní workout. Hezky mě nakopnul do dnešního dne, i když je venku tak pochmurno.

Takže, šup do sportovního a jdeme na to!




Far burning cardio warmup
Na začátek nejprve menší rozproudění formou cardia


Bubble but
Všechny chceme mít v plavkách zadek jako dva kmínky:D


Sleek and sexy arms for beginners
Poprvé pro mě trošku zákeřnější video. Ruce během cvičení opravdu podstivě pálí!


8 minute abs
A na závěr něco pro naše břišáky
(Cassey mi doufám promine, že jsem si nezvolila její video :)) )

Musím říct, že cvičení podle těchto krátkých videí mi uteče mnohem rychleji než jedno dlouhé vcelku.
A co preferujete vy? Sestavit si svůj workout z krátkých videií, nebo raději jeden delší?

PS:

5 komentářů:

  1. Cassey mám ráda, má super videa! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cassey ráda nemám :D ale radši si sestavím víc kratších workoutů než jeden dlouhý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si musela na ten její věčně vysmátý obličej chvilku zvykat :D

      Vymazat
  3. S cassey cvičím moc ráda :-) díky za tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Osobne si neviem predstaviť cvičenie v kruhových náušniciach (vlastne v akýchkoľvek), rozpustených vlasoch a dierovanom tričku, ale budiš... :)

    IvanaOravcová

    OdpovědětVymazat