pondělí, dubna 22, 2013

Co jsem měla dobrého č.2

Ahoj!:)

Dnes vás opět nechám pokochat se tím, co jsem v posledních pár dnech "ukuchtila".

Salát (okurka a ledový salát) s cottage,kuřecí šunkou a opraženými sezamovými semínky - ty tomu dodají šmak!

Celozrnný kuskus s červenou čočkou a zeleninou

Moje nejoblibenější využití cukety - Clz těstoviny s cuketou a stříbrňákem (něco jako light Hermelín)
Svačino-dezert v podobě řeckého jogurtu s agavé,kokosem a oříšky
Skořicová ovesná kaše s vejcem (možná není tak pestrá, jako na jiných blozích, já mám ale jednoduché kombinace ráda)

20 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ty těstoviny s cuketou a sýrem, ještě mě taková kombinace nenapadla, to musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak máš upravenou tu cuketu na těstovinách..vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cuketu jsem si nahrubo nastrouhala,osolila a nechala chvilku vypotit. Potom jsem z ní vymačkala vodu. Na olivovém oleji jsem si osmahla česnek nakrájený na malé kousky a přidala k němu restovat na chvilku cuketu. Nakonec jen v misce promíchala s těstovinami a přidala sýr :)

      Vymazat
  3. V jednoduchosti je síla, třeba ta svačina vypadá a určitě chutná úžasně.

    OdpovědětVymazat
  4. Kuskus a cuketa s těstovinami vypadají skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Pane jo, super jídla ! :))
    Nejvíce mě zaujali těstoviny s cuketou! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Práve som objavila tvoj blog cez Blog Týždňa u Lenky (msl3nik.blogspot.sk) a musím povedať, že myslím, že sa rýchlo stane jedným z mojich obľúbených! :) Tiež sa snažím upraviť svoju životosprávu, pravidelne cvičiť a schudnúť cca 10 kíl, tak sem určite budem pravidelne chodiť pre inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost :). Doufám, že se ti tady bude líbit :) Držím pěsti ať se dostaneš k tvé vysněné váze! :)

      Vymazat
  7. Všechny fotky vypadají suprově. Největší chuť jsem ale překvapivě dostala chuť na ten kuskus se zeleninou. Což mě docela překvapuje, když tam není žádný maso a já mám zrovna na maso největší chuť :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno to vypadá naprosto božsky! :3
    já strašně miluji opečenou cuketu buď na pánvi nebo na grilu ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. grilovanou cuketu taky miluju, už se těším na léto! :)

      Vymazat
  9. ten prvy salat vyzera najlepsie! a taky jednoduchy!


    Inak ak este nemas darceky pre rodicov na den matiek a otcov pozyvam ta k sebe na giveaway o super darceky: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. hmmmm všetko tu vyzerá skvelo ... presne podľa mojej chuti :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat