neděle, dubna 21, 2013

Jahodovo-kokosové muffiny

Hezkou neděli přeji! :)

Jsem strašně ráda za ty silikonové formičky na muffiny, které jsem si nedávno pořídila. Myslím, že teď budu dělat muffiny celkem často. Nechápu, jak jsem bez nich mohla tak dlouho být:))

Jak už jsem říkala, na koleji troubu nemám, takže jsem opět experimentovala s mikrovlnkou.

Na 2 velké muffiny (asi 4 malé) budete potřebovat:

cca 50 g clz špaldové mouky (dala jsem 2 vrchovaté lžíce)
1/3 KL kypřícího prášku (já měla  bohužel jen perníkový,ničemu to ale nevadilo :) )
špetku soli
KL olivového oleje
kapku vanilkového aroma
jahodový džem (já měla light, s extra podílem ovoce)
2 KL kokosu
2KL agavé (nebo jiné sladilo)
50 ml mléka
1 vejce


V jedné misce smícháme suché suroviny (mouku, kypřící prášek, sůl, kokos). Ve druhé misce rozšleháme vidličkou vajíčko, přidáme mléko, aroma a olivový olej.

Potom všechno promícháme dohromady a plníme košíčky. Dala jsem necelou polovinu a poté lžičku marmelády a opět zalila těstem. Neplňte je radši moc vysoko jako já, protože vám začnou utíkat (utekl mi hlavně džem, který se nějak uvnitř těsta vzbouřil:D ). Na závěr posypeme kokosem.
Dáme do mikrovlnky asi na 3 min, doporučuju bedlivě sledovat :D. Pokud se začnou rychle zvedat (nebo vám to začne jako mě utíkat:D), tak mikrovlnku stopněte a zase zapněte.

Voilá, a je to. Doporučuju jíst hned po upečení, dokud jsou krásně vláčné.



5 komentářů:

  1. silikonové formičky jsou bezva!:) příště taky zkusím muffinky něčím naplnit,vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! :) Používáš i nějaké jiné silikonové nádobí? :)

      Vymazat
  2. mňamky to vyzerá veľmi chutne :°)

    OdpovědětVymazat
  3. miluju muffiny a obzvlášť ty z mikrovlnky! :) určo vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si musím sehnat formičky na muffiny.
    Vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat