pátek, dubna 19, 2013

dnes po Italsku - Bruschetta

Buongiorno, buongiorno!

Koukáte se na Prostřeno? Já ano a jsem na něm tak trochu závislá. Večeře bez něj u mě neexistuje :D
Tento týden se tam objevila jako předkrm italská Bruschetta. Udělaly mi chutě, takže při dalším nákupu Mozzarella (líght samozřejmě:D) letěla do košíku.

Potřebujete pouze:
Pečivo(nejlépe italské, emh ehm :D) (já měla plátek prokorn chleba)
Rajče
Bazalku
Olivový olej
Česnek
Mozzarellu

Rajčata nakrájíte na malé kostičky,smícháte s bazalkou a utřeným česnekem.
Pečivo pokapete(pomažete) olivovým olejem a dáte trochu opéct na pánvičku.
Potom už jen naskládáte rajčatovou směs a pokladete plátky mozzarelly.

Buon appetito! :)



5 komentářů:

  1. Taky večeřím u Prostřeno:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, povedla se ti! :))
    Na prostřeno koukám strašně ráda, stejně jako na podobný pořad na Markíze! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda:-) vypadá nádherně :-) hned bych si ji dala

    OdpovědětVymazat
  4. Italie to je moje :) a bruskety sú mňam!
    Páči sa mi Tvoj blog ... budem si tu chodiť pre rady, keď nebudem vedieť čo navariť :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat