sobota, dubna 06, 2013

"Brownie"muffiny z mikrovlnky

Taky milujete čokoládové moučníky?
Dnes mám pro vás jeden a ne jen tak ledajaký. Možná už znáte fazolové brownies, a ti kteří ne, po dnešním receptu už znát budete.
Jelikož jsem na koleji bez trouby, zkouším různé muffiny a hrníčkové recepty v mikrovlnce. A ten dnešní pokus se opravdu vydařil!

Fazolové brownies jsem už jednou zkoušela. Zachutnaly mě i okolí, a nikdo tam fazole opravdu necítil.
Je to taková odlehčená verze opravdových brownies, ale na chuti to podle mého nijak extra neubírá.

Na 4 muffiny budete potřebovat:

100 g červených fazolí z plechovky (bez nálevu,pořádně opláchnout)
25 g kakaa
15 g celozrnné špaldové mouky (nebo pšeničné celozrnné)

1 vejce
lžičku kypřícího prášku
3 lžičky agavé nebo jiné sladidlo dle vl. výběru (např. 25g třtinového cukru, je to na vás)
vanilkové aroma (nemusí být)

mixér a vše rozmixujeme!

Hmota je opravdu tuhá, takže potom spíše lžičkama nabíráme do jednotlivých košíčků a dáme do mikrovlnky vlnit na plný výkon cca 3 minuty.
Dala jsem košíčky dva, protože jednomu už nevěřím :D
No, posuďte sami.
Muffiny byly krásně jemné a já už se těším, až zblajznu další várku.
Doporučuju přelít bílým jogurtem :)

Před



Po


8 komentářů:

  1. Pane jo, jsou super! :))
    Mám stejné košíčky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé :) škoda, že nemáme mikrovlnku, asi by to šlo i v troubě že?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě. Původní fazolové brownies jsem pekla normálně v troubě:) asi 20 min tuším

      Vymazat
  3. Vypadá to super :-) Ale trošku se bojim těch fazolí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to vůbec nemusíš ;) už jsem slyšela několikrát i od těch, co recept přímo dělali, že je tam opravdu necítili :)

      Vymazat
  4. trochu mě zaskočily ta fazole, ale když říkáš, že to tam nejde cítit, tak to asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat