pondělí, dubna 15, 2013

5 věcí, které mi dokáží zpříjemnit den

Krásné slunečné pondělí!

Říká se, že maličkosti potěší nejvíce. A je to pravda :)
K dobré náladě mi stačí když

se ráno probudím a svítí slunce

zdroj: weheartit.com

si dám svoji oblíbenou ranní ovesnou kaši, na kterou se těším už když jdu večer spát


zdroj: weheartit.com



si dám šálek oblíbené kávy a v klidu si ho sama vychutnám

zdroj: weheartit.com

mi nějaká cizí slečna pochválí kabelku


zdroj: weheartit.com


když mi příjde balíček ze soutěže, kterou jsem vyhrála
ps: díky Andy!:)




A které maličkosti zaručeně potěší vás?:)




9 komentářů:

  1. " si dám svoji oblíbenou ranní ovesnou kaši, na kterou se těším už když jdu večer spát."
    S tímto bodem musím souhlasit, protože jakmile dosnídám, už se těším na další ráno. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Na snídani se třesu celé dny! :D

      Vymazat
  2. súhlasim! slnko, káva, pochvala, či výhra poteší vždy aj mňa :))

    OdpovědětVymazat
  3. momentálně mě nejvíc potěšilo, že jsem dostala od své čtenářky v soutěři tip na tvůj blog:D tímto tě na ní zvu http://of-monsters-and-earrings.blogspot.cz/2013/04/mini-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda:) to mě taky těší :))
      děkuju za pozvání, pěkné ceny

      Vymazat