sobota, dubna 20, 2013

3 kopečky prosím! - Banánovo-oříšková zmrzlina

Dnes mám nějaký "plodný den", takže jsem si pro vás připravila ještě jeden článek :)
Zmrzlinu si člověk nemusí dát jen když je venku 30°.
Využila jsem silikonové formičky na muffiny, které jsem si KONEČNĚ koupila minulý týden v Ikeii (nebo Ikea? :D )
Trošku improvizace a vznikla z toho tato vynikajícííí zmrzlina, kterou jsem si dnes vychutnala u filmu.

Ingredience:
1/2 banánu
KL burákového másla
KL (rovnou) vanilkovo-smetanového proteinu (nemusí být, mě tam ale sedl:) )
kapka agavé (nebo třeba medu)
cca 2 PL bílého (3,9%) jogurtu

Banán s máslem dáme na chviličku do mikrovlnky, aby krásně změkl a máslo se rozteklo. Potom banán rozmačkáme, přidáme agavé s proteinem , vše znovu promícháme a dáme do formiček.

V mrazáku jsem to měla cca od 10dop do 4odp, ale bude to zmrazené za chviličku.
Než si zmrzku dáte, doporučuju trošku rozmrazit v mikrovlnce,aby povolila. Servirujeme např s oříšky, jako já :)




14 komentářů:

  1. taky si dělám domácí!:) mňam, mňam
    vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Proteinové zmrzliny jsou výborné, ještě krémovější jsou s tvarohem místo jogurtu :) už se těším na tuhle mňamku v létě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tvarohem jsem ještě nezkoušela. Měla jsem otevřený jogurt, tak jsem ho chtěla spotřebovat. Vyzkouším ale příště :)

      Vymazat
  3. Super:-) určitě to vyzkouším, ale spíš v tom létě:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si dělám domácí zmezliny v jednom kuse, buď taky do muffinových formiček, nebo přímo do takových nanukových formiček :) Tvůj recept určitě vyzkouším, zmrzlin není nikdy dost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty nanukové formičky si chci taky na léto určitě pořídit! :)

      Vymazat
  5. ty nanukové formičky mají celkem levné v Kiku :) za kolik si prosímtě koupila ty silikonové ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? tady u nás je Kik taky,ale nikdy jsem si jich tam nevšimla, budu muset mrknout ještě jednou. Koukala jsem se na ně i na aukru. Vloni jsem je viděla dokonce i v Tescu, lituju, že jsem si je tenkrát nekoupila.

      Tyhle stály 69 Kč (6ks), ale dneska jsem byla v Prioru a tam měli jedny dokonce za 45,- (takové ty klasické košíčkové).

      Vymazat
    2. jojo mám pocit, že stály okolo 45 Kč a byly tam myslím 4 formičky, možná dokonce 6..a díky za tip :)

      Vymazat
  6. díky moc za recept, určitě se mi bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  7. PAn ejo, nikdy jsem domácí nedělala! :))

    OdpovědětVymazat