neděle, března 10, 2013

Tvarohový dezertík

Původně jsem chtěla napsat "tvarohové tiramisu", ale nakonec jsem si to rozmyslela. Vím, že je hodně lidí alergických na to, když se studeným moučníkům s piškoty/sušenkami a jakoukoliv bílou hmotou říká Tiramisu. Abych řekla pravdu, i mě to občas vytáčí.
No nic, zpět k dnešnímu receptu.
Ke kávě si ráda dávám nějakou zdravou sladkou mňamku, zbyl mi tvaroh a tak jsem splácala dohromady tuhle dobrotu.

1 porce:
100 g polotučného tvarohu
3 sušenky bebe rodinné s vlákninou
1/2 banánu
kapka agavé / nebo jiné sladilo
káva
trochu skořice a kakaa

Vrstvíme  v tomhle pořadí : nalámaná sušenka zakápnutá kávou, tvaroh (smíchaný s agavé a skořicí),kolečka banánu a ještě 2x to samé s poslední vrstvou tvarohu nahoře. Nakonec posypeme kakaem, špetkou skořice a necháme v lednici ztuhnout (já zhruba 2-3 hodiny). Z misky to jde potom i hezky vyklopit.




6 komentářů:

  1. Jak geniální a přitom jednoduché!:)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam takéto jednoduché dezertíky milujem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvaroh já můžu a toto vypadá skvělě ! :)

    OdpovědětVymazat