středa, března 27, 2013

Co jsem měla dobrého

ráda zkouším nové kombinace jídla, tady máte takovou menší ochutnávku-neochutnávku toho, co jsem za posledních pár dní spořádala :)

Rychlovka - bulgur s tofu a žampióny
Opět bulgur, tentokrát s mrkví na tymiánu a cottage
Špaldové nočky přelité jogurtem smíchaným se švestkovým džemem a borůvkami
Pohankovo-tvarohové nočky opět přelité jogurtem smíchaným s džemem a s vlašáky (které nejdou vidět:D)

10 komentářů:

  1. Tvé špaldové nočky se u nás staly oblíbeným pokrmem, díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám radost, na mém stole jsou taky celkem často :))

      Vymazat
  2. Mňam ty nočky musím už konešně zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak to by mě také zajímalo. :P

      Vymazat
    2. Které? Špaldové nebo Pohankovo-tvarohové? Oboje jinak:D ale je tady na blogu recept:)

      http://www.d-f-n.blogspot.cz/2013/03/spaldove-gnocchi-se-spenatem-ricottovym.html

      a

      http://www.d-f-n.blogspot.cz/2013/02/pohankove-noky.html

      Vymazat
  4. Ty nočky♥♥ tak to vyzkouším !:-)

    OdpovědětVymazat
  5. taky se mi hodně líbí ty nočky! vypadají fakt chutně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to nádherně, určitě vyzkouším. Moc hezký blog, sleduji vás :)

    Zvu vás i ke mě: www.the-world-in-colours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat