pondělí, února 04, 2013

První giveaway! - Dietář

Jelikož jsem milovnice zdravého životního stylu a zejména na něj je náš blog zaměřenen, rozhodla jsem se uspořádat giveaway o diář Dietář.
Sice už nám začíná druhý měsíc roku 2013, ale to není důvod, aby si tento šikovný diář nenašel svého majitele.
A co vlastně Dietář je? Jedná se o krásný červený diář se spoustou tipů na hubnutí, přehledu glykemického indexu potravin, vzorových jídelníčků,sezónních receptů na každý týden a mnoho dalšího. Dále je v něm místo na poznámky o příjmu a výdeji kalorií. Není však určen pouze hubnoucím, obsahuje vše, co každý jiný diář obsahovat má, takže jej využijete i tak :)

Giveaway je pro čtenáře z ČR i SR.

Podmínky:
1. Sledujte blog přes GFC + napiště jméno, pod kterým jej sledujete.
2. Pokud budete sdílet giveaway na svém blogu/FB profilu (přidejte link a jméno), můžete přidat ještě jeden komentář a tím zvýšit svoji šanci na výhru :)
3.Zkoušíte/zkusili jste už někdy zhubnout? Daří/Podařilo se Vám to? Případně, pokud jste jen najeli na zdravý životní styl, co bylo tím impulsem k tomu to udělat?:)
4. Napsat Váš kontaktní email

Přeji vám hodně štěstí!
Giveaway ukončím 11.2.2013 a ještě ten den oznámím výherce, který bude náhodně vybrán.


12 komentářů:

  1. Ahoooj :) Děkuji za pozvání a ráda se zapojím!
    Sleduji pod jménem Mell :)
    Jistěže jsem se pokoušela zhubnout, ale teď chci spíš přibrat... :)
    watermelon-lifestyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Ďakujem za pozvanie :)
    Sledujem pod menom Jojss.
    Ešte som neskúšala ale robím každý deň aspoň 30 brušákov takže tak. :)
    matula2811@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý !ten chci :)
    sleduju pod jménem Honey B.
    zhubla jsem asi před rokem, a váhu si držím, zdravě jím cvičím a baví mě to :)
    blanka.lysackova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    sleduju pod jménem Jane.
    Dietář vypadá skvěle, již jsem ho viděla myslím na Mixitu a už tam mě zaujal :).
    Jinak jsem zhubla někdy v září, ale pak o Vánocích se na všechno zase nějak vybodla, takže teď začínám znovu a už se na to těším :).
    jane.bendova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :),
    sleduji pod jménem Michelle*
    Chtěla jsem zhubnout, ale teď chci spíš přibrat na váze. :)
    xX.Michelle.Xx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem sdílela giveaway na svém blogu :)
    http://melounova-mell.blogspot.cz/2013/02/622013.html

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je krásný diář! :))
    U mě pro zdravý životní styl bylo hlavním impulsem mé stravování, pomocí kterýhoo se ze mě stala bulímička a tak trochu už anorektička... takže asi tak! ;)
    kaka.machackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, ten je krásnej :O Koukala jsem na něj už u mixiťáků
    Sleduji pod jménem Fialka Vé
    Pro mě impulsem byla z maminčiny strany výhružka léčebnou, když se mi mé (ne)stravování před nedávnem docela vymklo z rukou..
    duldulonela@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  9. A Tvou giveway jsem taky sdílela u sebe :)
    http://eat-work-behappy.blogspot.cz/2013/02/dvacet-dni.html

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduju pod jménem bjetka kotrbová.
    Hubla jsem asi před 4 roky, zhubla jsem ze 64kg na 46kg, takže jsem musela prozměnu přibírat. Pak jsem si váhu držela na nějakých 53-55kg a teď se mi ve stresovém období podařilo přibrat zas na 63 a hubnu znova :D
    bjetka.kotrbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj:) Sleduji pod jménem Luss
    Zhubnout zkouším asi někdy od podzimu, kdy jsem začala cvičit, ale až tak moc jsem neřešila jídlo, pomaličku jsem začala jíst pravidelněji a zkoušela nové potraviny a recepty, nakoply mě k tomu mnohé blogy a diskuze. Pak přišly Vánoce, což jsem se nějak nedržela..:D, ale cvičila jsem pořád. Po novém roce se zase snažím víc proniknout do tajů zdravé kuchyně :D
    label.luss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dřív jsem bývala silnější, přešla jsem na zdravější potraviny a tak nějak teď zvládám:)
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat