úterý, února 19, 2013

Pohankové noky

Pohankové noky nebo snad knedlíky?:D...
Už nějakou dobu  jsem měla strašnou chuť na dětskou krupici. Jenže ta není zrovna 2x vhodná pro někoho, kdo si udržuje linii :). Když jsem se před nedávnem dozvěděla, že existuje i zdravější varianta a sice pohanková krupice, hned jsem začala hledat všechny možné recepty, které bych z ní mohla vyzkoušet.
Zaujal mě recept na tyto pohankové noky, které jsem od originálního receptu trošičku poupravila.

Na 1 porci noků:
4 rovné PL (40 g?) pohankové krupice
100-110 g polotučného tvarohu (bohužel jsem bez váhy, takže jsem dávala od oka)
žloutek
1 tabletku stévie na oslazení
špetku skořice

Jogurtová omáčka:
Asi 50 g jogurtu (já dala jogurt a tvaroh,půl na půl - od oka, podle množství)
sirup z agavé/med/či jiné sladidlo
Vlašské ořechy
Kapku vanilkového aroma

Ze žloutku, krupice a tvarohu vypracujeme těsto. Bude lepivé, tak se neděste. Potom pomocí dvou lžiček děláme nočky, které dáme do vroucí vody a vaříme zhruba 8 minut.

Jednoduché a dobré. Tak to mám ráda:)
Uznávám, že to není zrovna 2x fotogenické, ale zdání klame :)







7 komentářů:

  1. jejda..tak to musím o víkendu mít..:D

    OdpovědětVymazat
  2. holky, já je dělala během posledních 3 dnů už 2x :D, jednou s nízkotučným tvarohem bez stévie, a teď s tím polotučným. Myslím, že je to s ním lepší. Těsto je malinko sladší,možná to bude i díky té stévii. Takže ji doporučuju použít, pokud máte.

    OdpovědětVymazat
  3. parádní, myslim že až na stévii mám vše potřebné doma, takže co z toho vyplývá...? :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat