čtvrtek, února 14, 2013

Kuřecí maso s pohankou po indicku

Zdravíčko! :)

Minule jsem se s vámi podělila o recept na pohankový nákyp a u pohanky ještě zůstaneme.
Tento recept jsem si zamilovala. Mohu říci, že v této variantě mi pohanka chutná ještě mnohem více, než když si ji udělám na sladko.

Na 1 porci budete potřebovat:
125 g kuřecích prsíček
40 g pohanky
Menší stroužek česneku
Kousek zázvoru (já měla 4 tenté plátky velké zhruba 2 cm)
Sůl a pepř
KL olivového oleje

Nejprve jsem si uvařila pohanku klasicky ve vodě, jemně osolila. Poté jsem na lžičce olivového oleje orestovala osolené a opepřené kuřecí maso, nakrájené na malé kousky. Když už bylo skoro hotové, přidala jsem nadrobno nakrájený zázvor s česnekem a ještě chvilku restovala. Ke konci jsem přidala uvařenou pohanku a promíchala, aby se chutě krásně spojily.
A je to! Jednoduché a přitom moc dobré. Já ještě přidala trochu zeleného pórku, ať je to trošku barevnější:)


5 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem měla k dispozici kuřecí prso a nevěděla jsem co za přílohu. Nakonec jsem zvolila rychlovku kuskus, ale o pohance jsem taky přemýšlela. zavrhla jsem ji z důvodu, že se mi nechtělo vymýšlet jak ji dobře dochutit. Tak pro příště už vím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem dřív nevěděla, jak pohanku ochutit a dělala ji vždy na sladko. Tak ať chutná! :)

      Vymazat
  2. vypadá to fakt krásně :) pohanku mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá dobře. Pohanku miluju ale spíš posladku..naslano jsem ji snad ani nejedla,musím to napravit

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem si tenhle recept uklohnila na oběd. Výborné!

    OdpovědětVymazat