pátek, ledna 11, 2013

Oblíbené kosmetické produkty v poslední době

Ahojte
Dnes jsem si pro vás připravila menší souhrn kosmetických produktů, které v poslední době používám a se kterými jsem spokojena.


Začnu tímto balzámem na rty Fruit and Gloss. Rossmannovskou značku Isana určitě všechny znáte. . Popravdě nejsem příliš důvěřivá u těchto levnějších značek, ale mile mě překvapil. Má krásnou nevtíravou ovocnou vůni. Lehce (opravdu lehce) vám zabarví rty a udělá menší odlesk. Nic výrazného, jako je to u Labella.



Dále jsem si oblíbila Reniu coconut body butter, který jsem nedávno vyhrála v giveaway . Né každému sedne jeho vůně plumérie, mě však vůbec nevadí. Je určen na tělo i pleť. Jelikož je ho opravdu málo, používám ho jen na pleť místo krému. Je po něm krásně jemná, hydratovaná a vůbec se neleskne.
Ještě nevím, jestli bych si koupila plné balení. Uvidíme:)




 Tento krém na ruce od Baley mě v obchodě zaujal hlavně kvůli obalu. Pumpičkové dávkování je vyřešené podle mě výborně. Navíc má krásnou malinovou vůni. Krém je spíše lehký a nevím, jak by hydratoval silně vysušenou pokožku. Já problémtakový naštěstí nemám, takže mi vyhovuje.



Na odličování pleti miluju čistíci gely. Vyzkoušela jsem jich už několik. Zaujal mě před pár dny v obchodě tento Pure fruit energy, s výtažky grepu a granátového jalbka, s derivátem vitámínu C, od Garnier. Vůně je opět velmi příjemná. Pleť je po něm hezky vyčištěna a zmatněná. Vůbec nevysušuje. Používám ho na neusušenou a vodou umytou pleť, s pomocí štětinkové houbičky, která byla u čistícího gelu Pure Zone od Loreal.




Teprve před nedávnem jsem konečně vyzkoušela šampón, který mi darovala S. Je od značky Salerm, která není příliš známá, používá se především v kadeřnických salónech. Píšou, že je pro objem vlasů. Nevím, jestli je to placebo, ale opravdu mám pocit, že jsou mé vlasy malinko nadýchanější. Největší top tohoto produktu je ale jeho vůně lesních jahod. Do té jsem se zamilovala hned! Určitě doporučuju na vyzkoušenou.




Poslední produkt, který už jsem si koupila už snad 5x, je tento antibakteriální gel na problematická místa od značky Synergen. Opět se jedná o privátní značku Rossmannu. Nemám sice problematickou pleť, ale občas nastane období, kdy mi vyraší pár pupínků. Stačí namazat tímto gelem a je po problému :) Je za směšnou cenu 39 Kč, takže určitě stojí za vyzkoušenou. Za málo peněz hodně muziky :)




Vyzkoušely jste už některý z těchto produktů? A jak jste s nimi spokojeny vy? :)



3 komentáře:

  1. Krémem od Baley jsem obdarovala sestřenku a moc si ho pochvalovala. Vůně uchvátila i mě, takže si ho třeba časem pořídím. Momentálně mám tolik krému na ruce, že by se mi tady jen zbytečně povaloval.

    OdpovědětVymazat
  2. ten krém od Baley mě moc láká! Miluji vůni malin :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Balea krém mám moc ráda. :) Má hrozně příjemnou vůni a já na něm oceňuji i to, že je právě jen takový "lehký". :) Navíc je i praktická ta pumpička

    OdpovědětVymazat