čtvrtek, ledna 24, 2013

Domácí mixování

Taky patříte mezi müsli maniaky? V tom případě jste už určitě vyzkoušeli, nebo alespoň znáte, müsli z mixit.cz
Müsli jsem si odtud objednávala v létě, a musím říct, že bylo výborné (né, mixit.cz mi za tyto slova chvály nezaplatil:D).
Jako každý student, tak i já mám ale občas vítr v peněžence,a tak jsem se rozhodla ušetřit a tentokrát si sypané müsli "namixovat" sama.

zdroj:mixit.cz
Můj mix obsahuje:
465 g ovesných vloček
50 g dobré vlákniny
50 g sušených švestek
40 g vlašských ořechů
45 g mandlí
50 g arašídů (nepražených)
špetka skořice

Na stránkách mixitu jsem si tyto věcičky naskládala do košíku, abych viděla výsledné hodnoty.
Na fotce vedle můžete vidět, že je tam jako základ "ovesná klasika", které je 750 g. Pokud ale přidáváte ostatní ingredience, váha tohoto základu se snižuje. Tudíž potom vyšla na těch 465 g.
Hodnoty jsou nakonec stejné jako ty, co jsem si vypočítala já , i když jsem místo základu vločky & ovesné lupínky použila pouze ovesné vločky. Tedy 1641 KJ (392 Kcal), Bílkoviny:13g,Tuky:15g,Sacharidy:51 g.

Celkově mě můj mix vyšel na  nějakých 54 Kč, jelikož jsem používala suroviny z obchodu ale i z domu.
I tak si myslím, že je to za 700 gramový balík dobrá cena. :)
Původně jsem do mixu chtěla přidat ještě kokosové plátky, ty jsem ale v našem zapadákově nikde v obchodě bohužel nenašla..

A teď už fotostory :D

To nejdůležitější - ovesné vločky :)
Dobrá vláknina od Bonavity - tu miluji i samotnou s mlékem!
Vlašské ořechy - jsem vlašákomaniak O:)
Arašídy - nepražené, takže jsem si hezky pohrála se "šlupkou"..
 
Mandle a sušené švestky
Čáry máry fuk! Müsli je na světě :)

Všechno dohromady :)


Tohle není všechno, ještě mám jednu dózu ;D
Myslím si, že se tohle s láskou hodinu dělané müsli hodí dát někomu také jako dárek  :)
No nic, mizím....svačinka volá!! :)

PS: Tímto článkem neříkám, že müsli z mixit.cz stojí za starou belu, pokud jste ještě jejich müsli nevyzkoušeli, určitě to udělejte, protože stojí opravdu za to ;)

PS:2 :D .. Zvu vás na zajímavou giveaway o kosmetiku značky MUA sem na blog.


10 komentářů:

  1. Přiznám se, že mě nikdy nenapadlo, že bych si vyrobila svoje vlastní mussli.. Vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. perfektní mix:P
    já většinou mixuju rovnou do jogurtu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jím müsli výhradně s mlékem :))

      Vymazat
  3. Tak to je super nápad! :)) A jako dárek je to určitě bezvadné.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám nějraději musli které si namíchám :-) s mláčkem nebo s jogurtem, mnam :-)

    OdpovědětVymazat
  5. najlepšie je asi fakt si musli takto namixovat. Vieš čo si tam dáš, a dáš si tam hlavne to, čo máš rada. Tvoj mix vyzerá výborne...
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, kde môžeš vyhrať kozmetiku podľa vlastného výberu:
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. to je moc dobrý nápad:) ale pokud bych už si něco objednávala z mixit, tak si tam hodím neobvyklé potraviny jako třeba kakaové boby :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý nápad!!! :) mixit je fajn, ale domácí müsli je určitě levnější a člověk si ho může namíchat kdy chce :)

    OdpovědětVymazat