úterý, ledna 29, 2013

DIY "Pandora" bracelet

Myslím, že značku Pandora není třeba nějak představovat. Jejich šperky jsou krásné, o tom není pochyb. Pokud je přece jen neznáte, tady máte jejich web
Ale pro mě jsou jejich šperky poněkud cenově nedostupné. Můžu si sice koupit jednoduchý náramek + jeden přívěšek  a nezruinuje mě to, ale i tak se mi to zdá celkem dost. (ovšem dostat jej jako dárek, to je jiná :D )

Před nedávnem mi dovezl děda z Polska jeden "úlovek", tak jako to má ve zvyku. Korálkový náhrdelník s milion různými korálkami, řekněme až moc přeplácané kombinace.
Řekla jsem si, že korálky samotné vypadají celkem hezky a byla by škoda jich nějak nevyužit.
A tak jsem to nemilosrdně roztřihla, korálky sundala a začala si hrát, jako " za mlada" a vyrobila si jeden náramek ve stylu Pandora.

Škoda, že jsem původní "náhrdelník" nevyfotila. Na fotce níže nejsou korálky všechny, byla tam ještě jedna extra velká stříbrná hvězda, kterou jsem si hodila na klíče.









9 komentářů:

  1. Hello darling, lovely blog here! Wanna follow each other? Let me know through comments... it would be great to keep in touch =)
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful pictures, great blog = perfect

    OdpovědětVymazat
  4. To je super inspirace:).
    Hrozně se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi podarenýý:))

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat